Школьникам - Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№29 қосымша білім беретін мектеп-орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі http://29-oskemen.mektebi.kz/ ru Школьникам - Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№29 қосымша білім беретін мектеп-орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі DataLife Engine ҚР Конституциясының 30 жылдығына арналған Челленджге қатысамыз\Челлендж к 30-летию Конституции РК среди учащихся 8-х классов. http://29-oskemen.mektebi.kz/main/369-r-konstitucijasyny-30-zhyldyyna-arnalan-chellendzhge-atysamyzchellendzh-k-30-letiju-konstitucii-rk-sredi-uchaschihsja-8-h-klassov.html http://29-oskemen.mektebi.kz/main/369-r-konstitucijasyny-30-zhyldyyna-arnalan-chellendzhge-atysamyzchellendzh-k-30-letiju-konstitucii-rk-sredi-uchaschihsja-8-h-klassov.html
Біз - ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "№ 29 қосымша білім беру мектебі-орталығы" КММ-8 сынып оқушылары арасында ҚР Конституциясының 30 жылдығына арналған Челленджге қатысамыз. 8 "В" сынып оқушылары: Рахимбаев Александр, Тулебаева Малика. Челлендж жетекшісі: Усольцева Лариса Борисовна. Челленджді өткізудің мақсаты "Қазақстан Конституциясы: тарих беттері"тақырыбында виртуалды танысу және тәжірибе алмасу болып табылады. Өз Отаныңды сүй және Қазақстан Республикасының лайықты азаматтары бол! Конституция-бақытты балалық шақтың КЕПІЛІ! Қазақстан Республикасының Конституциясы-мемлекет пен қоғамның негізгі заңы. Ал ел Конституциясының тарихы туралы не айта аласың?

Мы - КГУ «Школа-центр дополнительного образования № 29» отдела образования по городу Усть-Каменогорску УО ВКО - участвуем в Челлендже к 30-летию Конституции РК среди учащихся 8-х классов. Выступающие ученики 8 «В» класса: Рахимбаев Александр, Тулебаева Малика. Руководитель челленджа: Усольцева Лариса Борисовна. Целью проведения Челленджа является виртуальное знакомство и обмен опытом на тему: «Конституция Казахстана: страницы истории». Любите свою Родину и будьте достойными гражданами Республики Казахстан! Конституция - гарант счастливого детства! Конституция Республики Казахстан - основной закон государства и общества. А что ты можешь рассказать об истории Конституции страны?
]]>
Біз - ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "№ 29 қосымша білім беру мектебі-орталығы" КММ-8 сынып оқушылары арасында ҚР Конституциясының 30 жылдығына арналған Челленджге қатысамыз. 8 "В" сынып оқушылары: Рахимбаев Александр, Тулебаева Малика. Челлендж жетекшісі: Усольцева Лариса Борисовна. Челленджді өткізудің мақсаты "Қазақстан Конституциясы: тарих беттері"тақырыбында виртуалды танысу және тәжірибе алмасу болып табылады. Өз Отаныңды сүй және Қазақстан Республикасының лайықты азаматтары бол! Конституция-бақытты балалық шақтың КЕПІЛІ! Қазақстан Республикасының Конституциясы-мемлекет пен қоғамның негізгі заңы. Ал ел Конституциясының тарихы туралы не айта аласың?

Мы - КГУ «Школа-центр дополнительного образования № 29» отдела образования по городу Усть-Каменогорску УО ВКО - участвуем в Челлендже к 30-летию Конституции РК среди учащихся 8-х классов. Выступающие ученики 8 «В» класса: Рахимбаев Александр, Тулебаева Малика. Руководитель челленджа: Усольцева Лариса Борисовна. Целью проведения Челленджа является виртуальное знакомство и обмен опытом на тему: «Конституция Казахстана: страницы истории». Любите свою Родину и будьте достойными гражданами Республики Казахстан! Конституция - гарант счастливого детства! Конституция Республики Казахстан - основной закон государства и общества. А что ты можешь рассказать об истории Конституции страны?
]]>
admin Mon, 25 Aug 2025 13:41:23 +0600
Емтихандар 2025, 11 сынып\Экзамены-2025, 11 класс http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/gosudarstvennaja-attestacija/360-emtihandar-2025-11-synypjekzameny-2025-11-klass.html http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/gosudarstvennaja-attestacija/360-emtihandar-2025-11-synypjekzameny-2025-11-klass.html
]]>

]]>
admin Fri, 16 May 2025 13:59:03 +0600
Емтихандар 2025, 9 сынып\Экзамены-2025, 9 класс http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/gosudarstvennaja-attestacija/359-emtihandar-2025-9-synypjekzameny-2025-9-klass.html http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/gosudarstvennaja-attestacija/359-emtihandar-2025-9-synypjekzameny-2025-9-klass.html ]]> ]]> admin Fri, 16 May 2025 13:57:00 +0600 Емтихандар 2025, 5-8,10 сыныптар\Экзамены-2025, 5-8,10 классы http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/358-emtihandar-2025-5-810-synyptarjekzameny-2025-5-810-klassy.html http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/358-emtihandar-2025-5-810-synyptarjekzameny-2025-5-810-klassy.html ]]> ]]> admin Fri, 16 May 2025 13:50:40 +0600 Орта білім беру ұйымдарында 2024-2025 оқу жылының басталу және аяқталу мерзімдерін, сондай-ақ білім алушыларды қорытынды аттестаттаудан өткізу мерзімдерін айқындау туралы\Об определении сроков начала и завершения 2024-2025 учебного года, а также срок http://29-oskemen.mektebi.kz/main/357-orta-blm-beru-jymdarynda-2024-2025-ou-zhylyny-bastalu-zhne-ajatalu-merzmdern-sondaj-a-blm-alushylardy-orytyndy-attestattaudan-tkzu-merzmdern-ajyndau-turalyob-opredelenii-srokov-nachala-i-zav.html http://29-oskemen.mektebi.kz/main/357-orta-blm-beru-jymdarynda-2024-2025-ou-zhylyny-bastalu-zhne-ajatalu-merzmdern-sondaj-a-blm-alushylardy-orytyndy-attestattaudan-tkzu-merzmdern-ajyndau-turalyob-opredelenii-srokov-nachala-i-zav.html

Орта білім беру ұйымдарында 2024-2025 оқу жылының басталу және аяқталу мерзімдерін, сондай-ақ білім алушыларды қорытынды аттестаттаудан өткізу мерзімдерін айқындау туралы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2024 жылғы 10 шiлдедегi № 174 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 11 шiлдеде № 34720 болып тіркелді.

       "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 18) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 24.04.2025 № 82 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
 
 

      1. Меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан орта білім беру ұйымдарында 2024-2025 оқу жылының басталуы мен аяқталуының мынадай мерзімдері айқындалсын:

      2024 жылғы 1 қыркүйек – 2025 жылғы 25 мамырды қоса алғанда:

      1-11 (12) сыныптарда оқу жылы ішінде тоқсандардың және демалыстардың ұзақтығы:

      1-тоқсан – 8 оқу аптасы, күзгі демалыс – күнтізбелік 7 күн (2024 жылғы 28 қазаннан бастап 3 қарашаны қоса алғанда);

      2-тоқсан – 8 оқу аптасы, қысқы демалыс – күнтізбелік 10 күн (2024 жылғы 30 желтоқсаннан бастап 2025 жылғы 8 қаңтарды қоса алғанда);

      3-тоқсан – 10 оқу аптасы, көктемгі демалыс – күнтізбелік 11 күн (2025 жылғы 21-31 наурызды қоса алғанда);

      1-сыныптарда қосымша демалыс – күнтізбелік 7 күн (2025 жылғы 10-16 ақпанды қоса алғанда).

      4-тоқсан – 8 оқу аптасы.

      2. Қорытынды аттестаттаудың мынадай мерзімдері бекітілсін:

      9 (10)-сынып оқушылары үшін қорытынды бітіру емтихандары – 2025 жылғы 29 мамырдан бастап 10 маусым аралығында;

      11 (12)-сынып оқушылары үшін мемлекеттік бітіру емтихандары – 2025 жылғы 30 мамырдан бастап 16 маусым аралығында.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 24.04.2025 № 82 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
 
 

      3. Қорытынды аттестаттауды өткізудің мынадай мерзімдері бекітілсін:

      9 (10)-сынып оқушылары үшін:

      1) математика (алгебра) бойынша жазбаша емтихан – 2025 жылғы 29 мамыр;

      2) қазақ тілі/орыс тілі және ұйғыр/тәжік/өзбек тілінде білім беретін мектептер үшін ана тілі (оқыту тілі) бойынша эссе нысанында жазбаша емтихан, гуманитарлық цикл пәндерін тереңдетіп оқытатын мектеп білім алушылары үшін – жазбаша жұмыс (мақала, әңгіме, эссе) – 2025 жылғы 2 маусым;

      3) таңдау пәні бойынша жазбаша емтихан (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын/француз/неміс), информатика) – 2025 жылғы 5 маусым;

      4) орыс/өзбек/ұйғыр/тәжік тілінде оқытатын сыныптарда қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан – 2025 жылғы 10 маусым;

      11 (12)-сынып оқушылары үшін:

      1) Қазақстан тарихы бойынша ауызша емтихан – 2025 жылғы 30 мамыр;

      2) алгебра және анализ бастамалары бойынша жазбаша емтихан – 2025 жылғы 4 маусым;

      3) қазақ тілі/орыс тілі бойынша және ұйғыр/тәжік/өзбек тілінде оқытатын мектептер/сыныптар үшін ана тілі (оқыту тілі) бойынша жазбаша емтихан – 2025 жылғы 9 маусым;

      4) таңдау пәні бойынша жазбаша емтихан (физика, химия, биология, география, геометрия, дүниежүзілік тарих, құқық негіздері, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын/француз/неміс), информатика) – 2025 жылғы 12 маусым;

      5) өзбек/ұйғыр/тәжік/орыс тілдерінде оқытатын мектептерде/сыныптарда қазақ тілі мен әдебиетінен және қазақ тілінде оқытатын мектептерде/сыныптарда орыс тілі мен әдебиетінен жазбаша емтихан – 2025 жылғы 16 маусым.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 24.04.2025 № 82 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
 
 

      4. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Орта білім беру комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты ресми жариялағаннан кейін Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту вице-министріне жүктелсін.

      6. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы


Оқу-ағарту министрінің

міндетін атқарушы

Е. Оспан


 
 
 

© 2012. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты» ШЖҚ РМК


Об определении сроков начала и завершения 2024-2025 учебного года, а также сроков проведения итоговой аттестации обучающихся в организациях среднего образования

Приказ и.о. Министра просвещения Республики Казахстан от 10 июля 2024 года № 174. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 июля 2024 года № 34720.

       В соответствии с подпунктом 18) статьи 5 Закона Республики Казахстан "Об образовании" и Государственными общеобязательными стандартами начального, основного среднего и общего среднего образования, утвержденными приказом Министра просвещения Республики Казахстан от 3 августа 2022 года № 348 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 29031), ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра просвещения РК от 24.04.2025 № 82 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 
 

      1. Определить следующие сроки начала и завершения 2024-2025 учебного года в организациях среднего образования независимо от форм собственности и ведомственной подчиненности:

      1 сентября 2024 года – 25 мая 2025 года включительно:

      продолжительность четвертей и каникул в течение учебного года в 1–11 (12) классах:

      1 четверть – 8 учебных недель, осенние каникулы – 7 календарных дней (с 28 октября по 3 ноября 2024 года включительно);

      2 четверть – 8 учебных недель, зимние каникулы – 10 календарных дней (с 30 декабря 2024 года по 8 января 2025 года включительно);

      3 четверть – 10 учебных недель, весенние каникулы – 11 календарных дней (с 21 по 31 марта 2025 года включительно);

      в 1 классах дополнительные каникулы – 7 календарных дней (с 10 по 16 февраля 2025 года включительно);

      4 четверть – 8 учебных недель.

      2. Утвердить следующие сроки итоговой аттестации:

      для обучающихся 9 (10) классов итоговые выпускные экзамены – с 29 мая по 10 июня 2025 года;

      для обучающихся 11 (12) классов государственные выпускные экзамены – с 30 мая по 16 июня 2025 года.

      Сноска. Пункт 2 - в редакции приказа Министра просвещения РК от 24.04.2025 № 82 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 
 

      3. Утвердить следующие сроки проведения итоговой аттестации:

      для обучающихся 9 (10) классов:

      1) письменный экзамен по математике (алгебре) – 29 мая 2025 года;

      2) письменный экзамен по казахскому языку/русскому языку и родному языку для школ с уйгурским/таджикским/узбекским языком обучения (язык обучения) в форме эссе, для обучающихся школ с углубленным изучением предметов гуманитарного цикла – письменной работы (статья, рассказ, эссе) – 2 июня 2025 года;

      3) письменный экзамен по предмету по выбору (физика, химия, биология, география, геометрия, история Казахстана, всемирная история, литература (по языку обучения), иностранный язык (английский/французский/немецкий), информатика) – 5 июня 2025 года;

      4) письменный экзамен по казахскому языку и литературе в классах с русским/узбекским/уйгурским/таджикским языком обучения и письменный экзамен по русскому языку и литературе в классах с казахским языком обучения – 10 июня 2025 года;

      для обучающихся 11 (12) классов:

      1) устный экзамен по истории Казахстана – 30 мая 2025 года;

      2) письменный экзамен по алгебре и началам анализа – 4 июня 2025 года;

      3) письменный экзамен по казахскому языку/русскому языку и родному языку для школ/классов с уйгурским/таджикским/узбекским языком обучения (язык обучения) – 9 июня 2025 года;

      4) письменный экзамен по предмету по выбору (физика, химия, биология, география, геометрия, всемирная история, основы права, литература (по языку обучения), иностранный язык (английский/французский/немецкий), информатика) – 12 июня 2025 года;

      5) письменный экзамен по казахскому языку и литературе в школах/классах с узбекским/уйгурским/таджикским/русским языком обучения и по русскому языку и литературе в школах/классах с казахским языком обучения – 16 июня 2025 года.

      Сноска. Пункт 3 - в редакции приказа Министра просвещения РК от 24.04.2025 № 82 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 
 

      4. Комитету среднего образования Министерства просвещения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства просвещения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства просвещения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      5. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра просвещения Республики Казахстан.

      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официально опубликования.

      исполняющий обязанности


Министра просвещения


Республики Казахстан 

Е. Оспан


 
 
 

© 2012. РГП на ПХВ «Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан» Министерства юстиции Республики Казахстан



]]>

Орта білім беру ұйымдарында 2024-2025 оқу жылының басталу және аяқталу мерзімдерін, сондай-ақ білім алушыларды қорытынды аттестаттаудан өткізу мерзімдерін айқындау туралы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2024 жылғы 10 шiлдедегi № 174 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 11 шiлдеде № 34720 болып тіркелді.

       "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 18) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 24.04.2025 № 82 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
 
 

      1. Меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан орта білім беру ұйымдарында 2024-2025 оқу жылының басталуы мен аяқталуының мынадай мерзімдері айқындалсын:

      2024 жылғы 1 қыркүйек – 2025 жылғы 25 мамырды қоса алғанда:

      1-11 (12) сыныптарда оқу жылы ішінде тоқсандардың және демалыстардың ұзақтығы:

      1-тоқсан – 8 оқу аптасы, күзгі демалыс – күнтізбелік 7 күн (2024 жылғы 28 қазаннан бастап 3 қарашаны қоса алғанда);

      2-тоқсан – 8 оқу аптасы, қысқы демалыс – күнтізбелік 10 күн (2024 жылғы 30 желтоқсаннан бастап 2025 жылғы 8 қаңтарды қоса алғанда);

      3-тоқсан – 10 оқу аптасы, көктемгі демалыс – күнтізбелік 11 күн (2025 жылғы 21-31 наурызды қоса алғанда);

      1-сыныптарда қосымша демалыс – күнтізбелік 7 күн (2025 жылғы 10-16 ақпанды қоса алғанда).

      4-тоқсан – 8 оқу аптасы.

      2. Қорытынды аттестаттаудың мынадай мерзімдері бекітілсін:

      9 (10)-сынып оқушылары үшін қорытынды бітіру емтихандары – 2025 жылғы 29 мамырдан бастап 10 маусым аралығында;

      11 (12)-сынып оқушылары үшін мемлекеттік бітіру емтихандары – 2025 жылғы 30 мамырдан бастап 16 маусым аралығында.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 24.04.2025 № 82 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
 
 

      3. Қорытынды аттестаттауды өткізудің мынадай мерзімдері бекітілсін:

      9 (10)-сынып оқушылары үшін:

      1) математика (алгебра) бойынша жазбаша емтихан – 2025 жылғы 29 мамыр;

      2) қазақ тілі/орыс тілі және ұйғыр/тәжік/өзбек тілінде білім беретін мектептер үшін ана тілі (оқыту тілі) бойынша эссе нысанында жазбаша емтихан, гуманитарлық цикл пәндерін тереңдетіп оқытатын мектеп білім алушылары үшін – жазбаша жұмыс (мақала, әңгіме, эссе) – 2025 жылғы 2 маусым;

      3) таңдау пәні бойынша жазбаша емтихан (физика, химия, биология, география, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын/француз/неміс), информатика) – 2025 жылғы 5 маусым;

      4) орыс/өзбек/ұйғыр/тәжік тілінде оқытатын сыныптарда қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан және қазақ тілінде оқытатын сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті бойынша жазбаша емтихан – 2025 жылғы 10 маусым;

      11 (12)-сынып оқушылары үшін:

      1) Қазақстан тарихы бойынша ауызша емтихан – 2025 жылғы 30 мамыр;

      2) алгебра және анализ бастамалары бойынша жазбаша емтихан – 2025 жылғы 4 маусым;

      3) қазақ тілі/орыс тілі бойынша және ұйғыр/тәжік/өзбек тілінде оқытатын мектептер/сыныптар үшін ана тілі (оқыту тілі) бойынша жазбаша емтихан – 2025 жылғы 9 маусым;

      4) таңдау пәні бойынша жазбаша емтихан (физика, химия, биология, география, геометрия, дүниежүзілік тарих, құқық негіздері, әдебиет (оқыту тілі бойынша), шет тілі (ағылшын/француз/неміс), информатика) – 2025 жылғы 12 маусым;

      5) өзбек/ұйғыр/тәжік/орыс тілдерінде оқытатын мектептерде/сыныптарда қазақ тілі мен әдебиетінен және қазақ тілінде оқытатын мектептерде/сыныптарда орыс тілі мен әдебиетінен жазбаша емтихан – 2025 жылғы 16 маусым.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 24.04.2025 № 82 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
 
 

      4. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Орта білім беру комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты ресми жариялағаннан кейін Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту вице-министріне жүктелсін.

      6. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы


Оқу-ағарту министрінің

міндетін атқарушы

Е. Оспан


 
 
 

© 2012. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты» ШЖҚ РМК


Об определении сроков начала и завершения 2024-2025 учебного года, а также сроков проведения итоговой аттестации обучающихся в организациях среднего образования

Приказ и.о. Министра просвещения Республики Казахстан от 10 июля 2024 года № 174. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 июля 2024 года № 34720.

       В соответствии с подпунктом 18) статьи 5 Закона Республики Казахстан "Об образовании" и Государственными общеобязательными стандартами начального, основного среднего и общего среднего образования, утвержденными приказом Министра просвещения Республики Казахстан от 3 августа 2022 года № 348 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 29031), ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра просвещения РК от 24.04.2025 № 82 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 
 

      1. Определить следующие сроки начала и завершения 2024-2025 учебного года в организациях среднего образования независимо от форм собственности и ведомственной подчиненности:

      1 сентября 2024 года – 25 мая 2025 года включительно:

      продолжительность четвертей и каникул в течение учебного года в 1–11 (12) классах:

      1 четверть – 8 учебных недель, осенние каникулы – 7 календарных дней (с 28 октября по 3 ноября 2024 года включительно);

      2 четверть – 8 учебных недель, зимние каникулы – 10 календарных дней (с 30 декабря 2024 года по 8 января 2025 года включительно);

      3 четверть – 10 учебных недель, весенние каникулы – 11 календарных дней (с 21 по 31 марта 2025 года включительно);

      в 1 классах дополнительные каникулы – 7 календарных дней (с 10 по 16 февраля 2025 года включительно);

      4 четверть – 8 учебных недель.

      2. Утвердить следующие сроки итоговой аттестации:

      для обучающихся 9 (10) классов итоговые выпускные экзамены – с 29 мая по 10 июня 2025 года;

      для обучающихся 11 (12) классов государственные выпускные экзамены – с 30 мая по 16 июня 2025 года.

      Сноска. Пункт 2 - в редакции приказа Министра просвещения РК от 24.04.2025 № 82 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 
 

      3. Утвердить следующие сроки проведения итоговой аттестации:

      для обучающихся 9 (10) классов:

      1) письменный экзамен по математике (алгебре) – 29 мая 2025 года;

      2) письменный экзамен по казахскому языку/русскому языку и родному языку для школ с уйгурским/таджикским/узбекским языком обучения (язык обучения) в форме эссе, для обучающихся школ с углубленным изучением предметов гуманитарного цикла – письменной работы (статья, рассказ, эссе) – 2 июня 2025 года;

      3) письменный экзамен по предмету по выбору (физика, химия, биология, география, геометрия, история Казахстана, всемирная история, литература (по языку обучения), иностранный язык (английский/французский/немецкий), информатика) – 5 июня 2025 года;

      4) письменный экзамен по казахскому языку и литературе в классах с русским/узбекским/уйгурским/таджикским языком обучения и письменный экзамен по русскому языку и литературе в классах с казахским языком обучения – 10 июня 2025 года;

      для обучающихся 11 (12) классов:

      1) устный экзамен по истории Казахстана – 30 мая 2025 года;

      2) письменный экзамен по алгебре и началам анализа – 4 июня 2025 года;

      3) письменный экзамен по казахскому языку/русскому языку и родному языку для школ/классов с уйгурским/таджикским/узбекским языком обучения (язык обучения) – 9 июня 2025 года;

      4) письменный экзамен по предмету по выбору (физика, химия, биология, география, геометрия, всемирная история, основы права, литература (по языку обучения), иностранный язык (английский/французский/немецкий), информатика) – 12 июня 2025 года;

      5) письменный экзамен по казахскому языку и литературе в школах/классах с узбекским/уйгурским/таджикским/русским языком обучения и по русскому языку и литературе в школах/классах с казахским языком обучения – 16 июня 2025 года.

      Сноска. Пункт 3 - в редакции приказа Министра просвещения РК от 24.04.2025 № 82 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 
 

      4. Комитету среднего образования Министерства просвещения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства просвещения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства просвещения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      5. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра просвещения Республики Казахстан.

      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официально опубликования.

      исполняющий обязанности


Министра просвещения


Республики Казахстан 

Е. Оспан


 
 
 

© 2012. РГП на ПХВ «Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан» Министерства юстиции Республики Казахстан



]]>
admin Fri, 16 May 2025 13:06:53 +0600
2023-2024 оқу жылы ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "№ 29 қосымша білім беру мектебі-орталығы" КММ " /Аналитическая справка о состоянии работы по «Приему документов и выдачи направлений на предоставление отдыха" http://29-oskemen.mektebi.kz/main/354-2023-2024-ou-zhyly-sho-bb-skemen-alasy-bojynsha-blm-blmn-29-osymsha-blm-beru-mekteb-ortalyy-kmm-analiticheskaja-spravka-o-sostojanii-raboty-po-priemu-dokumentov-i-vydachi-napravlenij-na.html http://29-oskemen.mektebi.kz/main/354-2023-2024-ou-zhyly-sho-bb-skemen-alasy-bojynsha-blm-blmn-29-osymsha-blm-beru-mekteb-ortalyy-kmm-analiticheskaja-spravka-o-sostojanii-raboty-po-priemu-dokumentov-i-vydachi-napravlenij-na.html 2023-2024 оқу жылы ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің 

"№ 29 қосымша білім беру мектебі-орталығы" КММ "

мемлекеттік білім беру мекемелерінде білім алушылар мен

 тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы

 және мектеп жанындағы лагерьлерде демалыс беруге арналған 

құжаттарды қабылдау және жолдамалар беру" бойынша 

жұмыстың жай-күйі туралы талдамалық анықтама


25 сәуір 2025 ж.


Мемлекеттік білім беру мекемелерінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалыс беруге жолдама беру және құжаттарды қабылдау жөніндегі жұмыстың негізінде мынадай құжаттар жатыр:

1. Үкіметтің 2012 жылғы 12 наурыздағы № 320 "әлеуметтік көмек көрсетілетін азаматтарға әлеуметтік көмек көрсету көздерінің мөлшерін, түрлері мен қағидаларын бекіту туралы" қаулысы 26.10.2018 жылғы № 686 толықтырулармен, 26.10.2022 жылғы № 850, 2022.03.31 № 182 өзгерістер мен толықтырулармен.

2. "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан мемлекеттік білім беру мекемелерінің білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты қалыптастыру, жұмсау және есепке алу қағидаларын бекіту туралы" ҚР Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы № 64 қаулысы жан басына шаққандағы орташа табыс ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен отбасында тұратын және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға 30.12.2020 жылғы № 949 толықтырулармен (01.01.2021 бастап қолданысқа енгізіледі), 08.08.2022 жылғы № 544.4 өзгертулермен және толықтырулармен.

Балаларды сауықтыру, салауатты өмір салтын насихаттау және балалар мен жасөспірімдер арасында белсенді бос уақытты өткізу мақсатында жыл сайын оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру бойынша белсенді жұмыс жүзеге асырылады. Мұғалімдер мен ата – аналардың міндеті-жазғы демалыс кезінде балалардың денсаулығын жақсарту, одан әрі оқу үшін күш жинау  қажет нәрсенің бәрін жасау.

Жыл сайын "№ 29 қосымша білім беру мектеп-орталығы" КММ оқушылары ҚР Үкіметінің 25.01.2008 ж. №64 Қаулысына сәйкес қала сыртындағы балалар сауықтыру лагерьлеріне тегін жіберіледі, бұл негізінен әлеуметтік қорғалмаған санаттағы-қамқоршы, аз қамтылған, көп балалы балалар.

Мәселен, ШҚО әкімдігінің 25.05.2022 ж. №123 "жазғы каникул кезеңінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру туралы" қаулысына сәйкес 3-тармақ-995 балалар лагерінің қызметін, оның ішінде жыл бойы іс-қимылды қамтамасыз ету, қала сыртындағы лагерьлер желісін кеңейту , оның ішінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік тетігін қолдана отырып, шаралар қабылдау , қолданыстағы заңнаманың нормаларына сәйкессондай-ақ, Бұқтырма жағалауында орналасқан "Жігер" жазғы сауықтыру лагеріне жоғарыда аталған санаттардан 7 жастан 15 жасқа дейінгі 12-ші оқушыға жолдама беру жоспарланған. Ол үшін ата-аналармен және оларды алмастыратын адамдармен тегін жазғы демалыс туралы хабарлау және келісу бойынша жұмыс жүргізілді, оқушылардың алдын ала тізімдері жасалды.

Қазіргі уақытта мектептің кіші буын оқушыларына арналған жазғы мектеп жанындағы лагерь ұйымдастыру жұмыстары белсенді жүргізілуде. Мектеп лагерінің жұмысы нормативтік-құқықтық құжаттамаға сәйкес ұйымдастырылады, жұмыс бағдарламасы мен сауықтыру, мәдени-бұқаралық іс-шаралар жоспары әзірленеді, онда лагерьдің мақсаттары мен міндеттері нақты айқындалады, атап айтқанда:

Лагерь жұмысының мақсаты: балаларды әлеуметтік маңызы бар, шығармашылықпен дамытушы қызметке қосу үшін ұйымдастырылған тәрбие кеңістігін құру.

Тапсырмалар:

1. Коммуникативтік дағдыларды, ұжымда жұмыс істеу қабілеттерін дамыту, дамыту ортасын құру;

2. Шығармашылық тұлғаны дамыту.

3. Патриотизмге, кіші Отанына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

4.Ерікті қасиеттерді, батылдықты, тапқырлықты тәрбиелеу.


Мақсаттар мен міндеттерді іске асыру бастауыш сынып мұғалімдері әзірлейтін жалпы іс-шараларды ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылады.

Жазғы лагерьді ұйымдастыру жұмысына бастауыш сынып мұғалімі – мектеп лагерінің бастығы Хлопотная Ольга Петровна үлкен үлес қосады, ол бастауыш және орта мектеп жасындағы жас ерекшеліктерін ескере отырып, сонымен қатар оқушылардың әртүрлі қалалық іс-шараларға қатысуының қызықты және бай демалыс бағдарламасын мұқият жоспарлап, әзірлейді. Тәрбие процесінде белсенділік тәсілінің маңыздылығын түсіндіреді.   Сауатты әзірлеген іс-шаралар жоспары әр іс-шара жан-жақты тәрбиелік сипатта болатындай етіп, тәрбие тұжырымдамасының барлық аспектілері мен бағыттарын қозғайтындай етіп Ольга Петровна жасаған.

Балаларды дамыту мен тәрбиелеуге кешенді көзқарастың арқасында лагерьдегі тәрбие жұмысы бүкіл балалар ұжымының шығармашылық бастамасы мен көркемөнерпаздығы үшін үлкен кеңістік ашады, әр баланың жасын, психологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, заманауи тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал етеді.

Қазіргі таңда 2024-2025 оқу жылына 10-15 жас аралығындағы жекелеген әлеуметтік санаттағы 8 студентке жолдама беру жоспарлануда.

Қазіргі уақытта мектеп жанындағы жазғы лагерьге барғысы келетін оқушылардың тізімін қалыптастыру жұмыстары жүргізілуде. Бұл ретте мектеп жанындағы лагерьге барудың барлық кезеңінде тегін тамақ берілетін әлеуметтік қорғалмаған санаттағы балаларға ерекше назар аударылады.

Жазғы сауықтыру және мектеп жанындағы лагерьлердегі мұғалімдер мен тәрбиешілердің әлеуметтік-педагогикалық қызметі ең алдымен баланы әлеуметтендіруге бағытталған. Бір жағынан, бала жаңа әлеуметтік ортаға ену арқылы тәжірибені игереді, екінші жағынан, ол жаңа ұжымға өзінің әлеуметтік көзқарастарын әкеледі. Осылайша, бала әлеуметтік ортаға әсер етудің пассивті объектісі емес, ол тәжірибемен байытылып қана қоймай, өзін жеке тұлға ретінде жүзеге асырады, өмірлік жағдайларға, басқаларға әсер етеді.


Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары :                                Майер В.А.














Аналитическая справка о состоянии работы по

«Приему документов и выдачи направлений на предоставление отдыха в загородных и пришкольных лагерях отдельным категориям обучающихся и воспитанников в государственных учреждениях образования»

в КГУ «Школа-центр дополнительного образования № 29»

отдела образования по городу Усть-Каменогорску УО ВКО

2023-2024 учебный год


25 апреля, 2025 г.


В основе работы по приему документов и выдачи направлений на предоставление отдыха в загородных  и пришкольных лагерях отдельным категориям обучающихся и воспитанников в государственных учреждениях образования лежат следующие документы:

1. Постановление Правительства от 12 марта 2012 года № 320 «Об утверждении размеров источников, видов и Правил предоставления социальной помощи гражданам, которым оказывается социальная помощь» с дополнениями от 26.10.2018 № 686,с изменениями и дополнениями, от 26.10.2022 № 850, от 31.03.2022 № 182.

2. Постановления Правительства РК от 25 января 2008 года №64 « Об утверждении Правил формирования, направления расходования и учета средств, выделяемых на оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам  государственных учреждений образования из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи, а также из семей, не получающих государственную адресную социальную  помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума, и детям-сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей, проживающих в семьях, детям из семей, требующих экстренной помощи в результате чрезвычайных ситуаций, и иным категориям обучающихся и воспитанников» с дополнениями от 30.12.2020 № 949 (вводится в действие с 01.01.2021), с изменениями и дополнениями от   08.08.2022 № 544.4.

В целях оздоровления детей, пропаганды здорового образа жизни   и активного досуга среди детей и подростков ежегодно осуществляется активная работа по организации летнего отдыха школьников. Главной задачей которого, является создание необходимых условий для того, чтобы во время летнего отдыха дети поправили здоровье, набрались сил для дальнейшей учебы.

Ежегодно учащиеся КГУ «Школа-центр дополнительного образования № 29», согласно Постановления Правительства РК №64 от 25.01.2008 г. бесплатно направляются в загородные   детские оздоровительные лагеря, преимущественно это дети из социально-незащищеннных категорий – опекаемых, малообеспеченных, многодетных.

Так, согласно постановления Акимата ВКО №123, от 25.05.2022 г. «Об организации оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период летних каникул «Пункт 3 –принять меры по обеспечению деятельности 995 детских лагерей, в том числе круглогодичного действия, расширению сети загородных лагерей , в том числе с применением механизма государственно-частного партнерства , в соответствии с нормами действующего законодательства», в 2023-2024 учебном году были выданы путевки в летний оздоровительный лагерь «Жигер», расположенный на Бухтарминском побережье, на 12  учащихся в возрасте от 7до 15 лет из вышеуказанных категорий.  Для этого была проведена работа по уведомлению и согласованию с родителями  и лицами, их заменяющими о бесплатном летнем отдыхе, составлены предварительные списки учащихся.

В настоящее время, на 2024-2025 учебный год, запланирована выдача путевок 8-ти учащимся в возрасте от 10-15 лет, из отдельных социальных категорий. 

Также в настоящее время активно ведется работа по организации летнего пришкольного лагеря для учащихся младшего звена школы. Работа школьного лагеря организуется  в соответствии с нормативно - правовой документацией, разрабатывается программа работы и план оздоровительных, культурно-массовых мероприятий, где четко определяются цели и задачи лагеря, а именно:

Цель работы лагеря: создание воспитательного пространства, организованного для включения детей в социально-значимую, творчески развивающую деятельность.

Задачи: 

  1. Развитие коммуникативных навыков, способностей работать в коллективе, создание развивающей среды;

2. Развитие творческой личности.

3. Воспитание патриотизма, любви к своей малой Родине.

4. Воспитание волевых качеств, смелости, находчивости.


Реализация цели и задач планируется осуществляться через организацию общих  мероприятий, которые разрабатываются педагогами начальных классов.

Большой вклад в работу по организации летнего лагеря  на протяжении многих лет  вносит учитель начальных классов – начальник школьного лагеря Хлопотная Ольга Петровна, которая  тщательно планирует и разрабатывает увлекательную и насыщенную досуговую   программу посещения учащимися различных   городских мероприятий , учитывая возрастные особенности младшего и среднего школьного возраста, а также осознавая значимость деятельностного подхода в воспитательном процессе. Грамотно разработанный  Ольгой Петровной план мероприятий составлен  так, чтобы каждое мероприятие носило всесторонний воспитательный характер, затрагивало все аспекты и направления воспитательной концепции.

Благодаря комплексному подходу к развитию и воспитанию детей воспитательная работа в лагере открывает огромный простор для творческой инициативы и самодеятельности всего детского коллектива, способствует всестороннему развитию современной личности с учетом возрастных, психологических и индивидуальных особенностей каждого ребенка. 

В настоящее время уже ведется работа по формированию списков учащиеся, желающих посещать летний пришкольный лагерь. Особое внимание при этом уделяется детям из социально-незащищенных категорий, которым предоставляется бесплатное питание в течение всего периода посещения пришкольного лагеря.

Социально-педагогическая деятельность педагогов и воспитателей в летних оздоровительных и пришкольных лагерях, направлена прежде всего на социализацию ребенка. С одной стороны, ребенок усваивает опыт, входя в новую социальную среду, с другой – он привносит в новый коллектив собственные социальные установки. Таким образом, ребенок не является пассивным объектом воздействия социальной среды, он не только обогащается опытом, но и реализует себя как личность, влияя на жизненные обстоятельства, на окружающих.



ЗД по ВР :                        Майер В.А.


]]>
2023-2024 оқу жылы ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің 

"№ 29 қосымша білім беру мектебі-орталығы" КММ "

мемлекеттік білім беру мекемелерінде білім алушылар мен

 тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы

 және мектеп жанындағы лагерьлерде демалыс беруге арналған 

құжаттарды қабылдау және жолдамалар беру" бойынша 

жұмыстың жай-күйі туралы талдамалық анықтама


25 сәуір 2025 ж.


Мемлекеттік білім беру мекемелерінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалыс беруге жолдама беру және құжаттарды қабылдау жөніндегі жұмыстың негізінде мынадай құжаттар жатыр:

1. Үкіметтің 2012 жылғы 12 наурыздағы № 320 "әлеуметтік көмек көрсетілетін азаматтарға әлеуметтік көмек көрсету көздерінің мөлшерін, түрлері мен қағидаларын бекіту туралы" қаулысы 26.10.2018 жылғы № 686 толықтырулармен, 26.10.2022 жылғы № 850, 2022.03.31 № 182 өзгерістер мен толықтырулармен.

2. "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан мемлекеттік білім беру мекемелерінің білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты қалыптастыру, жұмсау және есепке алу қағидаларын бекіту туралы" ҚР Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы № 64 қаулысы жан басына шаққандағы орташа табыс ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен отбасында тұратын және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға 30.12.2020 жылғы № 949 толықтырулармен (01.01.2021 бастап қолданысқа енгізіледі), 08.08.2022 жылғы № 544.4 өзгертулермен және толықтырулармен.

Балаларды сауықтыру, салауатты өмір салтын насихаттау және балалар мен жасөспірімдер арасында белсенді бос уақытты өткізу мақсатында жыл сайын оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру бойынша белсенді жұмыс жүзеге асырылады. Мұғалімдер мен ата – аналардың міндеті-жазғы демалыс кезінде балалардың денсаулығын жақсарту, одан әрі оқу үшін күш жинау  қажет нәрсенің бәрін жасау.

Жыл сайын "№ 29 қосымша білім беру мектеп-орталығы" КММ оқушылары ҚР Үкіметінің 25.01.2008 ж. №64 Қаулысына сәйкес қала сыртындағы балалар сауықтыру лагерьлеріне тегін жіберіледі, бұл негізінен әлеуметтік қорғалмаған санаттағы-қамқоршы, аз қамтылған, көп балалы балалар.

Мәселен, ШҚО әкімдігінің 25.05.2022 ж. №123 "жазғы каникул кезеңінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру туралы" қаулысына сәйкес 3-тармақ-995 балалар лагерінің қызметін, оның ішінде жыл бойы іс-қимылды қамтамасыз ету, қала сыртындағы лагерьлер желісін кеңейту , оның ішінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік тетігін қолдана отырып, шаралар қабылдау , қолданыстағы заңнаманың нормаларына сәйкессондай-ақ, Бұқтырма жағалауында орналасқан "Жігер" жазғы сауықтыру лагеріне жоғарыда аталған санаттардан 7 жастан 15 жасқа дейінгі 12-ші оқушыға жолдама беру жоспарланған. Ол үшін ата-аналармен және оларды алмастыратын адамдармен тегін жазғы демалыс туралы хабарлау және келісу бойынша жұмыс жүргізілді, оқушылардың алдын ала тізімдері жасалды.

Қазіргі уақытта мектептің кіші буын оқушыларына арналған жазғы мектеп жанындағы лагерь ұйымдастыру жұмыстары белсенді жүргізілуде. Мектеп лагерінің жұмысы нормативтік-құқықтық құжаттамаға сәйкес ұйымдастырылады, жұмыс бағдарламасы мен сауықтыру, мәдени-бұқаралық іс-шаралар жоспары әзірленеді, онда лагерьдің мақсаттары мен міндеттері нақты айқындалады, атап айтқанда:

Лагерь жұмысының мақсаты: балаларды әлеуметтік маңызы бар, шығармашылықпен дамытушы қызметке қосу үшін ұйымдастырылған тәрбие кеңістігін құру.

Тапсырмалар:

1. Коммуникативтік дағдыларды, ұжымда жұмыс істеу қабілеттерін дамыту, дамыту ортасын құру;

2. Шығармашылық тұлғаны дамыту.

3. Патриотизмге, кіші Отанына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

4.Ерікті қасиеттерді, батылдықты, тапқырлықты тәрбиелеу.


Мақсаттар мен міндеттерді іске асыру бастауыш сынып мұғалімдері әзірлейтін жалпы іс-шараларды ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылады.

Жазғы лагерьді ұйымдастыру жұмысына бастауыш сынып мұғалімі – мектеп лагерінің бастығы Хлопотная Ольга Петровна үлкен үлес қосады, ол бастауыш және орта мектеп жасындағы жас ерекшеліктерін ескере отырып, сонымен қатар оқушылардың әртүрлі қалалық іс-шараларға қатысуының қызықты және бай демалыс бағдарламасын мұқият жоспарлап, әзірлейді. Тәрбие процесінде белсенділік тәсілінің маңыздылығын түсіндіреді.   Сауатты әзірлеген іс-шаралар жоспары әр іс-шара жан-жақты тәрбиелік сипатта болатындай етіп, тәрбие тұжырымдамасының барлық аспектілері мен бағыттарын қозғайтындай етіп Ольга Петровна жасаған.

Балаларды дамыту мен тәрбиелеуге кешенді көзқарастың арқасында лагерьдегі тәрбие жұмысы бүкіл балалар ұжымының шығармашылық бастамасы мен көркемөнерпаздығы үшін үлкен кеңістік ашады, әр баланың жасын, психологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, заманауи тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал етеді.

Қазіргі таңда 2024-2025 оқу жылына 10-15 жас аралығындағы жекелеген әлеуметтік санаттағы 8 студентке жолдама беру жоспарлануда.

Қазіргі уақытта мектеп жанындағы жазғы лагерьге барғысы келетін оқушылардың тізімін қалыптастыру жұмыстары жүргізілуде. Бұл ретте мектеп жанындағы лагерьге барудың барлық кезеңінде тегін тамақ берілетін әлеуметтік қорғалмаған санаттағы балаларға ерекше назар аударылады.

Жазғы сауықтыру және мектеп жанындағы лагерьлердегі мұғалімдер мен тәрбиешілердің әлеуметтік-педагогикалық қызметі ең алдымен баланы әлеуметтендіруге бағытталған. Бір жағынан, бала жаңа әлеуметтік ортаға ену арқылы тәжірибені игереді, екінші жағынан, ол жаңа ұжымға өзінің әлеуметтік көзқарастарын әкеледі. Осылайша, бала әлеуметтік ортаға әсер етудің пассивті объектісі емес, ол тәжірибемен байытылып қана қоймай, өзін жеке тұлға ретінде жүзеге асырады, өмірлік жағдайларға, басқаларға әсер етеді.


Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары :                                Майер В.А.














Аналитическая справка о состоянии работы по

«Приему документов и выдачи направлений на предоставление отдыха в загородных и пришкольных лагерях отдельным категориям обучающихся и воспитанников в государственных учреждениях образования»

в КГУ «Школа-центр дополнительного образования № 29»

отдела образования по городу Усть-Каменогорску УО ВКО

2023-2024 учебный год


25 апреля, 2025 г.


В основе работы по приему документов и выдачи направлений на предоставление отдыха в загородных  и пришкольных лагерях отдельным категориям обучающихся и воспитанников в государственных учреждениях образования лежат следующие документы:

1. Постановление Правительства от 12 марта 2012 года № 320 «Об утверждении размеров источников, видов и Правил предоставления социальной помощи гражданам, которым оказывается социальная помощь» с дополнениями от 26.10.2018 № 686,с изменениями и дополнениями, от 26.10.2022 № 850, от 31.03.2022 № 182.

2. Постановления Правительства РК от 25 января 2008 года №64 « Об утверждении Правил формирования, направления расходования и учета средств, выделяемых на оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам  государственных учреждений образования из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи, а также из семей, не получающих государственную адресную социальную  помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума, и детям-сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей, проживающих в семьях, детям из семей, требующих экстренной помощи в результате чрезвычайных ситуаций, и иным категориям обучающихся и воспитанников» с дополнениями от 30.12.2020 № 949 (вводится в действие с 01.01.2021), с изменениями и дополнениями от   08.08.2022 № 544.4.

В целях оздоровления детей, пропаганды здорового образа жизни   и активного досуга среди детей и подростков ежегодно осуществляется активная работа по организации летнего отдыха школьников. Главной задачей которого, является создание необходимых условий для того, чтобы во время летнего отдыха дети поправили здоровье, набрались сил для дальнейшей учебы.

Ежегодно учащиеся КГУ «Школа-центр дополнительного образования № 29», согласно Постановления Правительства РК №64 от 25.01.2008 г. бесплатно направляются в загородные   детские оздоровительные лагеря, преимущественно это дети из социально-незащищеннных категорий – опекаемых, малообеспеченных, многодетных.

Так, согласно постановления Акимата ВКО №123, от 25.05.2022 г. «Об организации оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период летних каникул «Пункт 3 –принять меры по обеспечению деятельности 995 детских лагерей, в том числе круглогодичного действия, расширению сети загородных лагерей , в том числе с применением механизма государственно-частного партнерства , в соответствии с нормами действующего законодательства», в 2023-2024 учебном году были выданы путевки в летний оздоровительный лагерь «Жигер», расположенный на Бухтарминском побережье, на 12  учащихся в возрасте от 7до 15 лет из вышеуказанных категорий.  Для этого была проведена работа по уведомлению и согласованию с родителями  и лицами, их заменяющими о бесплатном летнем отдыхе, составлены предварительные списки учащихся.

В настоящее время, на 2024-2025 учебный год, запланирована выдача путевок 8-ти учащимся в возрасте от 10-15 лет, из отдельных социальных категорий. 

Также в настоящее время активно ведется работа по организации летнего пришкольного лагеря для учащихся младшего звена школы. Работа школьного лагеря организуется  в соответствии с нормативно - правовой документацией, разрабатывается программа работы и план оздоровительных, культурно-массовых мероприятий, где четко определяются цели и задачи лагеря, а именно:

Цель работы лагеря: создание воспитательного пространства, организованного для включения детей в социально-значимую, творчески развивающую деятельность.

Задачи: 

  1. Развитие коммуникативных навыков, способностей работать в коллективе, создание развивающей среды;

2. Развитие творческой личности.

3. Воспитание патриотизма, любви к своей малой Родине.

4. Воспитание волевых качеств, смелости, находчивости.


Реализация цели и задач планируется осуществляться через организацию общих  мероприятий, которые разрабатываются педагогами начальных классов.

Большой вклад в работу по организации летнего лагеря  на протяжении многих лет  вносит учитель начальных классов – начальник школьного лагеря Хлопотная Ольга Петровна, которая  тщательно планирует и разрабатывает увлекательную и насыщенную досуговую   программу посещения учащимися различных   городских мероприятий , учитывая возрастные особенности младшего и среднего школьного возраста, а также осознавая значимость деятельностного подхода в воспитательном процессе. Грамотно разработанный  Ольгой Петровной план мероприятий составлен  так, чтобы каждое мероприятие носило всесторонний воспитательный характер, затрагивало все аспекты и направления воспитательной концепции.

Благодаря комплексному подходу к развитию и воспитанию детей воспитательная работа в лагере открывает огромный простор для творческой инициативы и самодеятельности всего детского коллектива, способствует всестороннему развитию современной личности с учетом возрастных, психологических и индивидуальных особенностей каждого ребенка. 

В настоящее время уже ведется работа по формированию списков учащиеся, желающих посещать летний пришкольный лагерь. Особое внимание при этом уделяется детям из социально-незащищенных категорий, которым предоставляется бесплатное питание в течение всего периода посещения пришкольного лагеря.

Социально-педагогическая деятельность педагогов и воспитателей в летних оздоровительных и пришкольных лагерях, направлена прежде всего на социализацию ребенка. С одной стороны, ребенок усваивает опыт, входя в новую социальную среду, с другой – он привносит в новый коллектив собственные социальные установки. Таким образом, ребенок не является пассивным объектом воздействия социальной среды, он не только обогащается опытом, но и реализует себя как личность, влияя на жизненные обстоятельства, на окружающих.



ЗД по ВР :                        Майер В.А.


]]>
admin Tue, 29 Apr 2025 08:20:49 +0600
Назараударыңыз!Буллинг! Педагогтерге арналған ұсығымдар./Внимание!Буллинг! Рекомендации для педагогов. http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/bezopasnost/346-nazaraudaryyzbulling-pedagogterge-arnalan-syymdar-vnimaniebulling-rekomendacii-dlja-pedagogov.html http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/bezopasnost/346-nazaraudaryyzbulling-pedagogterge-arnalan-syymdar-vnimaniebulling-rekomendacii-dlja-pedagogov.html ]]> ]]> admin Thu, 23 Jan 2025 13:16:59 +0600 Буллинг.Балалар мен жасөспірімдерге арналған жаднама. Буллинг. Памятка для детей и подростков. http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/bezopasnost/345-bullingbalalar-men-zhassprmderge-arnalan-zhadnama-bulling-pamjatka-dlja-detej-i-podrostkov.html http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/bezopasnost/345-bullingbalalar-men-zhassprmderge-arnalan-zhadnama-bulling-pamjatka-dlja-detej-i-podrostkov.html ]]> ]]> admin Thu, 23 Jan 2025 13:15:52 +0600 Дүниежүзілік ғаламтор немісен қауіпті? / Чем опасна всемирная паутина ? http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/bezopasnost/344-dniezhzlk-alamtor-nemsen-aupt-chem-opasna-vsemirnaja-pautina-.html http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/bezopasnost/344-dniezhzlk-alamtor-nemsen-aupt-chem-opasna-vsemirnaja-pautina-.html ]]> ]]> admin Thu, 23 Jan 2025 13:14:13 +0600 Буллингті анықтауға алдын алуға және женуге көмектесетін балаларға арналған кеңестер/Советы детям,которые помогут распознать,предотвратить и справится с буллингом http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/bezopasnost/343-bullingt-anytaua-aldyn-alua-zhne-zhenuge-kmektesetn-balalara-arnalan-keester-sovety-detjamkotorye-pomogut-raspoznatpredotvratit-i-spravitsja-s-bullingom.html http://29-oskemen.mektebi.kz/shkolnikam/bezopasnost/343-bullingt-anytaua-aldyn-alua-zhne-zhenuge-kmektesetn-balalara-arnalan-keester-sovety-detjamkotorye-pomogut-raspoznatpredotvratit-i-spravitsja-s-bullingom.html ]]> ]]> admin Thu, 23 Jan 2025 13:13:01 +0600