Бос лауазымға байқау өткізу туралы хабарландыру / Объявление о проведении конкурса на замещение вакантных должностей педагогов » Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№29 қосымша білім беретін мектеп-орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение
"Школа–центр дополнительного образования №29"
акимата города Усть-Каменогорска
Приемная:
+7 (7232) 52-09-76
Бухгалтерия:
+7 (7232) 52-09-76
Версия
для слабовидящих
» » Бос лауазымға байқау өткізу туралы хабарландыру / Объявление о проведении конкурса на замещение вакантных должностей педагогов
06
август
2025

Бос лауазымға байқау өткізу туралы хабарландыру / Объявление о проведении конкурса на замещение вакантных должностей педагогов

Бос лауазымға байқау өткізу туралы хабарландыру 


Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№29 қосымша білім беру мектеп-орталығы» КММ-нің бос лауазымдарын жою мақсатында 2025 жылдың 7 тамызынан бастап 22 тамызына дейін лауазымдарға орналасуға байқау өткізеді:

- бастауыш сынып мұғалімі (1 жүктеме);

- музыка пәнінің мұғалімі (1 жүктеме); 

- орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі (1 жүктеме);

- математика пәнінің мұғалімі (1,5 жүктеме);

- дене шынықтыру пәнінің мұғалімі (1,5 жүктеме);

- педагог-ұйымдастырушы (1 жүктеме);

- дефектолог (1 жүктеме)

Байқауға педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес келетін және тізбеге сәйкес 2025 жылғы 18 тамызға дейін құжаттарды (электрондық немесе қағаз түрінде, құжаттарды ҚМЖБ-ға орналастыру қажет) Өскемен қаласы, Менделеев көшесі, 6 мекенжайы бойынша мектептің қабылдау бөлмесіне, телефоны 52-09-76, 29_mektep_oskemen@vko.edu.kz электрондық поштасының мекенжайы бойынша ұсынған педагогтер қатысады: 

1) «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтарын лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидалары» 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса беріліп отырған құжаттардың тізбесін көрсете отырып, байқауға қатысу туралы өтініш, Қазақстан Республикасы Білім министрінің 31.03.2025 жылғы № 57 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 31.03.2025 жылғы № 96 бірлескен бұйрығы;

2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);  

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы және байланыс телефондары көрсетілген – бар болған жағдайда);

4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болған жағдайда); 

6) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 30.10.2020 жылғы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген «Облыстың денсаулық сақтау саласындағы есептік құжаттама нысандарын бекіту» туралы нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама

7) психикалық мінез-құлықтық бұзылулары бар науқастарды динамикалық бақылаудың жоқтығы туралы анықтама;

8) наркологиялық науқастарды динамикалық бақылаудың жоқтығы туралы анықтама

9) аттестаттау нәтижелері туралы куәлік немесе ағымдағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болған жағдайда)

10) ағылшын тілі мұғалімдері лауазымына үміткерлер үшін пән бойынша аттестаттау нәтижелері туралы сертификат немесе оқытушы-модератор немесе оқытушы-сарапшы, немесе оқытушы-зерттеуші немесе оқытушы-мастер (бар болса) біліктілігі туралы сертификат немесе CELTA сертификаты (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, немесе айелтс (IELTS) – 6, баллнемесе тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 балл

11) 12, 13-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша толтырылған бос немесе уақытша бос педагог лауазымына кандидаттың бағалау парағы;

12) жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша), оқудан ұсыным хат.

Үміткер бар болса, біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми атақтар, ғылыми дәрежелер мен дәрежелер, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелерін) ұсынады.

Құжаттардың біреуінің болмауы үміткерге құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.


Барлық мамандықтар мұғалімдерінің біліктілігі мен лауазымдық міндеттеріне қойылатын талаптар:

Лауазымдық міндеттері:

мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады; білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі; 

білім алушыны педагогке құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтің аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе «мұғалім» тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді; білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады; 

пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарларды, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмаларды жасайды; бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша түсініктемелермен талдау жүргізеді; журналдарды (қағаз немесе электрондық) толтырады; 

білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді; 

оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспары мен оқу үрдісінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді; білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді; 

инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды; 

ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді; 

арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады; интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, сабақтарды қашықтықтан режимде ұйымдастырады; 

әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады; ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады; 

ата-аналарға кеңес береді, кәсіби құзыреттілікті арттырады; білім беру үрдісі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді; еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды; ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады; тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады; білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаларын бойына сіңіреді. 

Біліктілікке қойылатын талаптар: 

тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе еңбек өтіліне талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе Біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат; 

және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл; 

және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі-5 жыл. 

Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар: 

1) «педагог»: 

оқу пәнінің мазмұнын, оқу-тәрбие үрдісін, оқыту және бағалау әдістемесін білуі тиіс

білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие үрдісін жоспарлау және ұйымдастыру; білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету; білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу; білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру; кәсіптік-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;       

2) «педагог-модератор»: 

«педагог» біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келуі, сондай-ақ: оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалануы тиіс; 

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымы, аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы немесе кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуы;

3) «педагог-сарапшы: 

«педагог-модератор» біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес болу, бұдан басқа: ұйымдастырылған оқу қызметін, оқу-тәрбие үрдісін талдау дағдыларын меңгеру; білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби дамуының басымдықтарын сындарлы түрде айқындау; 

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (қала, облыстық маңызы бар) деңгейінде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың, облыс деңгейінде конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы; облыстың, елдің телевидениесі (бар болса) трансляциялау үшін енгізілген бейне - телесабақтарды дайындау; 

4) «педагог-зерттеуші»: 

«педагог-сарапшы» біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес, сондай-ақ: 

сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру; білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету; 

облыс, республикалық маңызы бар қалалар және Астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін); 

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы; «Қазақстан мұғалімі» ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, «Үздік мұғалім» атағының иегері болуы педагог (бар болған жағдайда); 

аудан (облыстық маңызы бар қала), облыс (бар болған жағдайда) деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын сындарлы айқындау; 

тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтар үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу; 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Білім беру мазмұнын сараптау Республикалық ғылыми-практикалық орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының «Сарапшылардың электрондық базасына» (бұдан әрі-білім беру мазмұнын сараптау Республикалық ғылыми-практикалық орталығы) сәйкес оқулықтарды, оқу - әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіру немесе техникалық және кәсіптік білім департаменті (болған жағдайда) жанындағы РОӘК (бұдан әрі – ККҰД) ұсынған); 

елдің, облыстың теледидарында трансляциялау үшін енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне -, теле сабақтар дайындау (бар болған жағдайда); интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;       

5) «педагог-шебер»: 

«педагог-зерттеуші» біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келуі тиіс, сондай-ақ: Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы жанындағы РОӘК-те мақұлданған авторлық бағдарламасы болуы тиіс.немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе ЖЖОКБҰ жанындағы РОӘК ұсынған оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болу немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылар құрамына кіру немесе WorldSkills чемпионаттарының сарапшысы немесе педагогтардың біліктілігін арттыру бойынша жаттықтырушы болуы; 

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерін дайындауы; «Қазақстан мұғалімі» ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, «Үздік педагог» атағының иегері болыу, интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін таратуы; тәлімгерлікті жүзеге асыруға және облыс, республика деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлауы (бар болған жағдайда); 

республикалық білім беру мазмұнын сараптау ғылыми-практикалық орталығының «сарапшылардың электрондық базасына» сәйкес оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың немесе ЖЖОКБҰ жанындағы РОӘК ұсынған сарапшылардың құрамына кіруі (бар болған жағдайда); 

республика деңгейінде тәжірибені жинақтау, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтар үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысуы; 

елдің, облыстың теледидарында трансляциялауға енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне, телесабақтар дайындауы (бар болған жағдайда). 

Жұмыс және жалақы шарттары: 5 күндік жұмыс аптасы. Жалақы: еңбек өтіліне, біліктілік санатына байланысты қолданыстағы заңнамаға сәйкес. 


Дефектологтың біліктілігіне қойылатын талаптар және лауазымдық міндеттері

Лауазымдық міндеттері:

үлгілік оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес мүмкіндіктері шектеулі балалармен жеке, топтық және кіші топтық сабақтар (сабақтар) өткізеді;

ерекше білім беру қажеттілігі балаларға арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді және тәрбиеленушілердің ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады;

даму мүмкіндіктері шектеулі балалардың психикалық-дене дамуының бұзылуын еңсеру үшін жеке оқу, жеке-дамыту, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады және жеке (топшалық, топтық сабақтар) өткізеді;

мүмкіндіктері шектеулі балаларға арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;

білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;

басқа педагогтармен және мамандармен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді, білім берудегі инклюзивтілік қағидатын іске асыруға ықпал етеді;

басқа педагогтармен және мамандармен тығыз байланыста мүмкіндігі шектеулі балаларды дамыту және әлеуметтендіру жөніндегі қызметті жүзеге асырады;

тәрбиешілерге, адамдардың (балалардың) ата-аналарына және өзге де заңды өкілдеріне оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану жөнінде кеңес береді;

тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты мен үлгілік оқу бағдарламаларының талаптарына сәйкес оқытудың әртүрлі нысандарын, білім беру технологияларын, тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдаланады;

өзінің кәсіби құзыреттілігін арттырады;

әдістемелік кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;

ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға қоғамның толеранттық қарым-қатынасын қалыптастыру жөніндегі жұмысты жүргізеді;

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін сақтайды;

тәрбие үрдісі кезеңінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.

Білуі тиіс:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен ұсынымдарын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерді;

өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларға арналған арнаулы әлеуметтік қызметтердің мемлекеттік стандарттарын;

арнайы педагогиканы;

оқу-тәрбие үрдісін жобалау және ұйымдастыру негіздерін;

арнайы білім беру саласындағы жаңа жетістіктерді;

педагогикалық әдеп нормаларын;

еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін, санитарлық ережелерді.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

«Арнайы білім» бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;

және (немесе) жоғары біліктілік деңгейі болған кезде: педагог-модератор үшін - кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін - кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін - кемінде 4 жыл мамандығы бойынша жұмыс өтілі;

және (немесе) біліктілігі жоғары деңгейдегі педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі - кемінде 5 жыл.

Кәсіби құзыреттерін айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:

1) «педагог»:

балалардың дамуы мен жай-күйін диагностикалау, дамудағы ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін пайдалануға тиіс;

арнайы мектепке дейінгі білім беру саласындағы инновациялық педагогикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, уәждемелік, диагностикалық, дамытушылық, коммуникативтік және әдістемелік қызметті жүзеге асыру;

дефектологияның қазіргі заманғы әдістерін пайдалану;

білім беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысу;

балалардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие үрдісін жоспарлау және ұйымдастыру;

балалардың жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етуге, білім беруді ұйымдастыру деңгейіндегі іс-шараларға қатысуға, балалардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуға жеке көзқарасты жүзеге асыруға, кәсіптік-педагогикалық диалог дағдыларын пайдалануға, цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;

2) «педагог-модератор»:

«педагог» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі тиіс, сондай-ақ:

тәрбиеленушілердің дамуындағы ауытқуларды диагностикалау мен түзетудің заманауи әдістерін қолдану, білім беру ұйымы деңгейіндегі тәжірибені жинақтау;

3) «педагог-сарапшы»:

«педагог-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі тиіс, сондай-ақ:

балалардың дамуындағы ауытқулардың алдын алу және түзету әдістері мен тәсілдерін пайдалану;

ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты қамтамасыз ету;

инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеу және енгізу;

ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын пайдалану, тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіптік даму басымдықтарын айқындау: білім беру ұйымы деңгейінде жеке және әріптестер, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;

4) «педагог-зерттеуші»:

«педагог-сарапшы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі тиіс, сондай-ақ:

дефектология ғылымының жаңа жетістіктерін пайдалану;

арнайы педагогика және психология;

тәрбиеленушілердің қажеттіліктері мен психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелерін сақтай отырып, инновациялық технологияларды, оқыту әдістері мен тәсілдерін қолдану;

қызмет бағыты бойынша басқа ұйымдармен өзара ic-қимылды қамтамасыз ету;

облыс деңгейіндегі қызмет бағыты бойынша әдістемелік әзірлемелері болу;

сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын пайдалану, тәжірибені облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде жинақтап қорытуды тәлімгерлікті жүзеге асыру;

психологиялық-педагогикалық басылымдарда жарияланымдары болу;

5) «педагог-шебер»:

«педагог-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сәйкес келуі тиіс, сондай-ақ:

арнайы педагогиканың жаңа жетістіктерін енгізу;

педагогикалық зерттеудің негізгі әдіснамалық қағидаттарын басшылыққа ала отырып, өзінің кәсіби қызметін рефлексиялауды жүзеге асыру;

кәсіптік даму траекториясына сәйкес өзін-өзі оқыту дағдыларын иеленуге;

облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РУМС-та мақұлданған авторлық бағдарлама болуға немесе басып шығарылған бағдарламалардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болуға;

облыс деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асыруға және әлеуметтік педагогтердің кәсіптік қоғамдастығы желісін дамытуды жоспарлауға, білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіптік конкурстарға қатысушы болуға міндетті.

Жұмыс және еңбекақы төлеу шарттары: 5 күндік жұмыс аптасы, аптасына 36 сағат. Жалақы: жұмыс өтіліне, біліктілік санатына байланысты қолданыстағы Заңнамаға сәйкес.


Білім беру ұйымының педагог-ұйымдастырушысы

Лауазымдық міндеттері:

психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңестің ұсынымы бойынша ерекше білім беру білім беру ұйымдары білім алушыларының, тәрбиеленушілерінің жас ерекшеліктерін және психологиялық ерекшеліктерін, мүдделері мен қажеттіліктерін зерделейді, оларды іске асыру үшін жағдай жасайды;

дарындарды, ақыл-ой және дене қабілеттерін дамытуға, тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдеседі;

клубтардың, үйірмелердің, секциялардың, балалар бірлестіктерінің жұмысын, балалар мен ересектердің әртүрлі бірлескен қызметін, білім алушылармен, тәрбиеленушілермен жеке жұмысты, пікірталастарды, мектеп парламентін ұйымдастырады;

бағыттардың біріне басшылық етеді: ғылыми-техникалық, көркем-шығармашылық, спорттық-туристік және өзге де;

қолданыстағы заңнамаға сәйкес баланың қауымдастықтарға, қоғамдық ұйымдарға қатысу құқықтарын іске асыруға ықпал етеді;

білім алушылардың, тәрбиеленушілердің кештерін, мерекелерін, жорықтарын, экскурсияларын, каникулдық демалысын ұйымдастырады, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің әлеуметтік маңызы бар бастамаларын қолдайды;

балалардың мәдени-бұқаралық іс-шараларға қатысуын ұйымдастырады;

іс-шаралар өткізу кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау үшін жағдай жасауды қамтамасыз етеді.

Білуі тиіс:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының Заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;

педагогикалық әдеп нормалары;

педагогика және психология, физиология, гигиена, тәрбие жұмысының әдістемесі, үйірмелер, секциялар, студиялар, клуб бірлестіктері сабақтарының бағдарламалары;

балалар ұжымдары, ұйымдар мен қауымдастықтар қызметінің, еңбек заңнамасының негіздері;

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

жоғары педагогикалық білім және (немесе) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі (педагогикалық) білім немесе жұмыс стажына талап қойылмай педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;

және (немесе) орта және жоғары біліктілік деңгейі болған кезде: педагог-модератор үшін - кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін - кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін - кемінде 4 жыл мамандығы бойынша жұмыс өтілі;

және (немесе) біліктілігі жоғары деңгейдегі педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі - 5 жыл.

Кәсіби құзыреттерін айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:

1) «педагог-модератор»:

«педагог» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі тиіс, сондай-ақ:

балалармен және жасөспірімдермен диагностикалық жұмыстың ұйымдастыру нысандарын пайдалануға;

тәрбие үрдісінде тұрақты оң нәтижелерді қамтамасыз етуге;

әдістемелік бірлестіктердің, озық тәжірибе мектептерінің жұмысына қатысу.

2) «педагог-сарапшы»:

«педагог-модератор» біліктілігіне қойылатын талаптарға жауап беруі тиіс, сондай-ақ:

тәрбие жұмысын талдау әдістемелерін пайдалануға;

балалар мен жасөспірімдерге сараланған тәсілді ескере отырып, оларды тәрбиелеу әдістемесін дербес әзірлеуге;

жұмыста озық педагогикалық тәжірибені қолдану.

3) «педагог-зерттеуші»:

«педагог-сарапшы» біліктілігіне қойылатын талаптарға жауап беруі тиіс, сондай-ақ:

ғылыми-зерттеу, эксперименттік жұмыс әдістерін пайдалану, жаңа педагогикалық технологияларды, мақсатты бағдарламаларды әзірлеу, оларды сынақтан өткізу бойынша жұмыс жүргізу, әлеуметтік педагогиканың өзекті проблемаларын әзірлеу бойынша шығармашылық топтарды басқару;

5) «педагог-шебер»:

«педагог-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын талаптарға жауап беруі тиіс, сондай-ақ:

ғылыми-зерттеу, эксперименттік жұмыс әдістерін пайдалануға;

жаңа педагогикалық технологияларды, нысаналы бағдарламаларды әзірлеуге;

оларды байқаудан өткізу жөніндегі жұмысты жүргізуге;

әлеуметтік педагогиканың өзекті проблемаларын әзірлеу жөніндегі шығармашылық топтарды басқаруға;

облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РОӘК-де мақұлданған әдістемелік материалдардың болуы.

Жұмыс және еңбекақы төлеу шарттары: 5 күндік жұмыс аптасы. Жалақы: жұмыс өтіліне, біліктілік санатына байланысты қолданыстағы Заңнамаға сәйкес.


Объявление

о проведении конкурса на замещение вакантных 

должностей педагогов


В целях ликвидации вакантных должностей педагогов КГУ «Школа-центр дополнительного образования № 29» отдела образования по городу Усть-Каменогорску управления образования Восточно-Казахстанской области проводит с 7 августа по 22 августа 2025 года конкурс на замещение должностей: 

- учитель начальных классов (1 ставка);

- учитель музыки (1 ставка);

- учитель русского языка и литературы (1 ставка);

- учитель математики (1,5 ставки);

- учитель физической культуры (1,5 ставки);

- педагог-организатор (1 ставка);

- дефектолог (1 ставка).

 В конкурсе участвуют педагоги, соответствующие Типовым квалификационным характеристикам педагогов и предоставившие документы до 18 августа 2025 года: 

  1. заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 3 «Правил назначения на должности, освобождения от должностей первых руководителей и педагогов государственных организаций образования», совместный приказ Министра просвещения Республики Казахстан от 31 марта 2025 года № 57 и Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 31 марта 2025 года № 96;

2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации); 

3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии); 

4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов; 

5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии); 

6) справку о состоянии здоровья по форме 075/у, утвержденная приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 «Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения, а также инструкций по их заполнению»

7) справку об отсутствии динамического наблюдения больных с психическими поведенческими расстройствами

8) справку об отсутствии динамического наблюдения наркологических больных

9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории (при наличии); 

10) для кандидатов на занятие должности педагогов английского языка сертификат о результатах сертификации по предмету или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора или педагога-эксперта, или педагога-исследователя, или педагога-мастера (при наличии) или сертификат CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, или айелтс (IELTS) – 6,5 балловили тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллов

11) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложениям 12, 13;

12) рекомендательное письмо с места работы (по должности педагога), учебы.

 Кандидат, при наличии, представляет дополнительную информацию, касающуюся его образования, опыта работы, профессионального уровня (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых званий, ученых степеней и степеней, научных или методических публикациях, квалификационных категорий).

Отсутствие одного из документов является основанием для возврата документов кандидату. 


Требования к квалификации и должностные обязанности учителей всех специальностей:

Должностные обязанности:

осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с государственным общеобязательным стандартом образования; способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника, и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей обучающихся; 

воспитывает в обучающемся уважительное отношение к педагогу, учит соблюдать деловой стиль отношения и речевой этикет путем вежливого обращения по имени и отчеству педагога или прямого обращения "учитель/мұғалім»; использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся; 

составляет краткосрочные и среднесрочные (календарно-тематические) планы по предметам, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть; проводит анализ по итогам проведения суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть с комментариями; заполняет журналы (бумажные или электронные); 

обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного государственным общеобязательным стандартом образования; 

участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса; изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников; 

создает условия для инклюзивного образования; 

адаптирует учебные программы с учетом индивидуальной потребности обучающегося с особыми образовательными потребностями; 

в специальных образовательных организациях осуществляет работу по обучению и воспитанию обучающихся, воспитанников, направленную на максимальное преодоление отклонений в развитии с учетом специфики преподаваемого предмета; организовывает занятия в дистанционном режиме с использованием интерактивных учебных материалов и цифровых образовательных ресурсов; 

участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ; участвует в педагогических консилиумах для родителей; 

консультирует родителей; повышает профессиональную компетентность; соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты; обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса; осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими; заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования; прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся и воспитанников. 

Требования к квалификации: 

высшее и (или) послевузовское педагогическое или техническое и профессиональное, послесреднее педагогическое образование по соответствующему профилю или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы, или документ об окончании средней школы с XI педагогическим классом до 1995 года, относящиеся к среднему уровню квалификации; 

и (или) при наличии высшего и среднего уровня квалификации стаж педагогической работы: для педагога-модератора не менее 2 лет; для педагога-эксперта – не менее 3 лет; педагога-исследователя не менее 4 лет; 

и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж педагогической работы для педагога-мастера – 5 лет. 

Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций: 

1) "педагог": 

должен знать содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания; 

планировать и организовывает учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся; способствовать формированию общей культуры обучающегося и его социализации; принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования; осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей обучающихся; владеть навыками профессионально-педагогического диалога, применяет цифровые образовательные ресурсы;       

2) "педагог-модератор": 

должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог", а также: использовать инновационные формы, методы и средства обучения; 

являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или призеров или победителей олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне организации образования, района (города областного значения) в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;

3) "педагог-эксперт": 

соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-модератор", кроме того: владеть навыками анализа организованной учебной деятельности, учебно-воспитательного процесса; конструктивно определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования; 

являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или победителей, или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне района (города областного значения), конкурсов, соревнований на уровне области в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования; подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении области, страны (при наличии); 

4) "педагог-исследователь": 

должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-эксперт", а также: 

владеть навыками исследования урока и разработки инструментов оценивания; обеспечивать развитие исследовательских навыков, обучающихся; 

обобщать опыт на уровне области, городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций и организаций образования отраслевых государственных органов); 

являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или победителей, или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на областном, республиканском, международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования; являться участником или призером, или победителем Национальной премии "Учитель Казахстана", обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии); 

осуществлять наставничество и конструктивно определять стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района (города областного значения), области (при наличии); 

участвовать в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов, организованных подведомственными организациями образования соответствующего уполномоченного органа; 

входить в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования" Министерства образования и науки Республики Казахстан (далее - Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования) или рекомендованных РУМС при Департаменте технического и профессионального образования (при наличии) (далее – ДТПО); 

подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении страны, области, размещенные на образовательных порталах (при наличии); распространять опыт работы, используя интернет-ресурсы;        

5) "педагог-мастер": 

должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-исследователь", а также: иметь авторскую программу, получившую одобрение на РУМС при Национальной академии образования имени Ы. Алтынсарина или на РУМС при ДТПО или являться автором (соавтором) изданных учебников, учебно-методических пособий, включенных в перечень учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий, утвержденных уполномоченным органом в сфере образования или рекомендованных РУМС при ДТПО или входить в состав экспертов по экспертизе тестовых заданий, учебников, учебно-методических комплексов или являться экспертом чемпионатов WorldSkills или тренером по повышению квалификации педагогов; 

являться призером или победителем республиканских или международных профессиональных конкурсов, или олимпиад или подготовить победителей или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на республиканском или международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в сфере образования;       являться участником или призером, или победителем Национальной премии "Учитель Казахстана", обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии);       распространять опыт работы, используя интернет-ресурсы; осуществлять наставничество и планирует развитие сети профессионального сообщества на уровне области, республики (при наличии); 

входить в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского научно-практического центра экспертизы содержания образования или рекомендованных РУМС при ДТПО (при наличии); 

обобщать опыт на уровне республики, участвовать в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов, организованных подведомственными организациями образования соответствующего уполномоченного органа; 

подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении страны, области, размещенные на образовательных порталах (при наличии). 

Условия работы и оплаты труда: 5-дневная рабочая неделя. Заработная плата: в соответствии с действующим Законодательством в зависимости от стажа, квалификационной категории. 


Требования к квалификации и должностные обязанности дефектолога:

Должностные обязанности:

проводит индивидуальные, групповые и подгрупповые занятия (уроки) с детьми с ограниченными возможностями в соответствии с типовыми учебными планами и программами;

проводит специальное педагогическое обследование детей с ограниченными возможностями и осуществляет оценку особых образовательных потребностей воспитанников;

для преодоления нарушений психофизического развития у детей с ограниченными возможностями в развитии разрабатывает и реализует индивидуальные учебные, индивидуально-развивающие, коррекционно-развивающие программы и проводит индивидуальные (подгрупповые, групповые занятия);

оказывает специальную психолого-педагогическую поддержку детям с ограниченными возможностями;

осуществляет психолого-педагогическое сопровождение детей с особыми образовательными потребностями в организациях образования;

обеспечивает взаимодействие с другими педагогами и специалистами, способствует реализации принципа инклюзивности в образовании;

в тесном контакте с другими педагогами и специалистами осуществляет деятельность по развитию и социализации детей с ограниченными возможностями;

консультирует воспитателей, родителей лиц (детей) и иных законных представителей по применению специальных методов и приемов обучения и воспитания;

способствует формированию общей культуры личности, использует разнообразные формы, образовательные технологии, приемы, методы и средства обучения в соответствии с требованиями государственного общеобязательного стандарта образования и типовых учебных программ;

повышает свою профессиональную компетентность;

участвует в заседаниях методических советов, методических объединений, сетевых сообществ;

проводит работу по формированию толерантного отношения общества к лицам с особыми образовательными потребностями;

соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;

обеспечивает охрану жизни, здоровья и прав детей в период воспитательного процесса.

Должен знать:

Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие направления и перспективы развития образования;

государственные стандарты специальных социальных услуг для детей, оказавшихся в трудной жизненной ситуации;

специальную педагогику;

основы проектирования и организации учебно-воспитательного процесса;

 новейшие достижения в области специального образования;

нормы педагогической этики;

основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила.

Требования к квалификации:

высшее и (или) послевузовское педагогическое образование по направлению "Специальное образование" или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы;

и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет;

и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – не менее 5 лет.

Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

1) "педагог":

должен пользоваться методами диагностики развития и состояния детей, психолого-педагогической поддержки, направленных на максимальную коррекцию отклонений в развитии;

осуществлять мотивационную, диагностическую, развивающую, коммуникативную и методическую деятельность, используя инновационные педагогические и информационно-коммуникационные технологии в области специального дошкольного образования;

пользоваться современными методами дефектологии;

принимать участие в работе методических объединений организации образования;

планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей детей;

способствовать формированию общей культуры детей и его социализации, принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования, осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей детей, пользоваться навыками профессионально-педагогического диалога, применять цифровые образовательные ресурсы;

2) "педагог – модератор":

должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог", а также:

использовать современные методы диагностики и коррекции отклонений в развитии воспитанников, обобщать опыт на уровне организации образования;

3) "педагог – эксперт":

должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог – модератор", а также:

использовать методы и приемы предупреждения и исправления отклонений в развитии детей;

обеспечивать сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;

изучать и внедрять инновационный педагогический опыт;

пользоваться навыками анализа организованной учебной деятельности, осуществлять наставничество и определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования, обобщать опыт на уровне района/города;

4) "педагог-исследователь":

должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог – эксперт", а также:

использовать новейшие достижения дефектологической науки;

специальной педагогики и психологии;

применять инновационные технологии, методы и приемы обучения, учитывая потребности и психолого-физиологические особенности воспитанников, с соблюдением правил безопасности и охраны труда;

обеспечивать взаимодействие с другими организациями по направлению деятельности;

иметь методические разработки по направлению деятельности на уровне области;

пользоваться навыками исследования занятия и разработки инструментов оценивания, осуществлять наставничество обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы;

иметь публикации в психолого-педагогических изданиях;

"педагог-мастер":

должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог – исследователь", а также:

внедрять новейшие достижения специальной педагогики;

осуществлять рефлексию своей профессиональной деятельности, руководствуясь основными методологическими принципами педагогического исследования;

обладать навыками самообучения в соответствии с траекторией профессионального развития;

иметь авторскую программу или являться автором (соавтором) изданных программ, учебно-методических пособий, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС;

осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества социальных педагогов на уровне области, являться участником республиканских и международных профессиональных конкурсов, утвержденных уполномоченным органом в области образования.

Условия работы и оплаты труда: 5-дневная рабочая неделя, 36 часов в неделю. Заработная плата: в соответствии с действующим Законодательством в зависимости от стажа, квалификационной категории. 


Педагог-организатор организации образования

Должностные обязанности:

изучает возрастные и психологические особенности, интересы и потребности обучающихся, воспитанников организаций образования, создает условия для их реализации;

содействует развитию талантов, умственных и физических способностей, формированию общей культуры личности;

организует работу клубов, кружков, секций, детских объединений, разнообразную совместную деятельность детей и взрослых, индивидуальную работу с обучающимися, воспитанниками, дебаты, школьный парламент;

руководит одним из направлений: научно-техническим, художественно-творческим, спортивно-туристическим и иное;

способствует реализации прав ребенка на участие в ассоциациях, общественных организациях в соответствии с действующим законодательством;

организует вечера, праздники, походы, экскурсии, каникулярный отдых обучающихся, воспитанников, поддерживает социально значимые инициативы обучающихся, воспитанников;

организует участие детей в культурно-массовых мероприятиях;

обеспечивает создание условий для охраны жизни и здоровья детей во время проведения мероприятий.

Должен знать:

Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты по вопросам образования;

нормы педагогической этики;

педагогику и психологию, физиологию, гигиену, методику воспитательной работы, программы занятий кружков, секций, студий, клубных объединений;

основы деятельности детских коллективов, организаций и ассоциаций, трудового законодательства;

правила безопасности и охраны труда, санитарные правила и нормы.

 Требования к квалификации:

высшее и (или) послевузовское педагогическое образование или техническое и профессиональное образование по соответствующему профилю или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы;

и (или) при наличии среднего или высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора - не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя - не менее 4 лет;

и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – не менее 5 лет.

Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

1) "педагог-модератор":

должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог", а также:

пользоваться организационными формами диагностической работы с детьми и подростками;

обеспечивать устойчивые положительные результаты в воспитательном процессе;

участвовать в работе методических объединений, школ передового опыта;

2) "педагог-эксперт":

должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-модератор", а также:

пользоваться методиками анализа воспитательной работы;

самостоятельно разрабатывать методику воспитания детей и подростков с учетом дифференцированного подхода к ним;

использовать передовой педагогический опыт в работе;

3) "педагог-исследователь":

должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-эксперт", а также:

пользоваться методами научно-исследовательской, экспериментальной работы, разрабатывать новые педагогические технологии, целевые программы, вести работу по их апробации, руководить творческими группами по разработке актуальных проблем социальной педагогики;

4) "педагог-мастер":

должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-исследователь", а также:

пользоваться методами научно-исследовательской, экспериментальной работы;

разрабатывать новые педагогические технологии, целевые программы;

вести работу по их апробации;

руководить творческими группами по разработке актуальных проблем социальной педагогики;

иметь методические материалы, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС.

Условия работы и оплаты труда: 5-дневная рабочая неделя. Заработная плата: в соответствии с действующим Законодательством в зависимости от стажа, квалификационной категории.