Бос лауазымға байқау өткізу туралы хабарландыру \ Объявление о проведении конкурса на замещение вакантных должностей педагогов
Бос лауазымға байқау өткізу туралы хабарландыру
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№29 қосымша білім беру мектеп-орталығы» КММ-нің бос лауазымдарын жою мақсатында 2025 жылдың 17 қыркүйектен бастап 03 қазанға дейін лауазымдарға орналасуға байқау өткізеді:
- педагог-ассистент (1 жүктеме).
Байқауға педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес келетін және тізбеге сәйкес 2025 жылғы 26 қыркүйекке дейін құжаттарды (электрондық немесе қағаз түрінде, құжаттарды ҚМЖБ-ға орналастыру қажет) Өскемен қаласы, Менделеев көшесі, 6 мекенжайы бойынша мектептің қабылдау бөлмесіне, телефоны 52-09-76, 29_mektep_oskemen@vko.edu.kz электрондық поштасының мекенжайы бойынша ұсынған педагогтер қатысады:
1) «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтарын лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидалары» 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса беріліп отырған құжаттардың тізбесін көрсете отырып, байқауға қатысу туралы өтініш, Қазақстан Республикасы Білім министрінің 31.03.2025 жылғы № 57 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 31.03.2025 жылғы № 96 бірлескен бұйрығы;
2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы және байланыс телефондары көрсетілген – бар болған жағдайда);
4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болған жағдайда);
6) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 30.10.2020 жылғы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген «Облыстың денсаулық сақтау саласындағы есептік құжаттама нысандарын бекіту» туралы нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;
7) психикалық мінез-құлықтық бұзылулары бар науқастарды динамикалық бақылаудың жоқтығы туралы анықтама;
8) наркологиялық науқастарды динамикалық бақылаудың жоқтығы туралы анықтама;
9) аттестаттау нәтижелері туралы куәлік немесе ағымдағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болған жағдайда)
10) ағылшын тілі мұғалімдері лауазымына үміткерлер үшін пән бойынша аттестаттау нәтижелері туралы сертификат немесе оқытушы-модератор немесе оқытушы-сарапшы, немесе оқытушы-зерттеуші немесе оқытушы-мастер (бар болса) біліктілігі туралы сертификат немесе CELTA сертификаты (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, немесе айелтс (IELTS) – 6, 5 балл; немесе тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 балл;
11) 12, 13-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша толтырылған бос немесе уақытша бос педагог лауазымына кандидаттың бағалау парағы;
12) жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша), оқудан ұсыным хат.
Үміткер бар болса, біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми атақтар, ғылыми дәрежелер мен дәрежелер, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелерін) ұсынады.
Құжаттардың біреуінің болмауы үміткерге құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.
Педагог-ассистенттің біліктілігіне қойылатын талаптар және лауазымдық міндеттері
Лауазымдық міндеттері:
психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңестің ұсынымы бойынша ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асырады;
балалардың ерекше білім алу қажеттілігін бағалау мақсатында мамандар мен педагогтардың командалық бағалауына, сондай-ақ жеке білім беру және дамыту бағдарламаларын жасауға қатысады;
білім беру ұйымдарында ұйымдастырылған оқу және өзге де қызмет кезінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға, олардың өз бетінше қызметі денсаулық жағдайына және мінез-құлқының ерекшеліктеріне байланысты шектеулі болған жағдайда көмек көрсетеді, психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;
оқыту, тәрбиелеу және дамыту жұмысы үрдісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бала туралы деректерді жинауды жүзеге асырады және жүргізеді, білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелерін, білім беру, әлеуметтік-бейімделу (мінез-құлық) дағдыларын қалыптастыру серпінін хаттамалауды жүргізеді және баланы оқыту және әлеуметтендіру үрдісінің мониторингі үшін тәрбиешілер мен мамандарға ақпарат береді;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың өмірі мен денсаулығы қауіпсіздігінің қажетті жағдайларын сақтайды;
белгіленген нысан бойынша есептік құжаттаманы жүргізеді.
Білуі тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Бала құқықтары туралы конвенция», «Білім туралы», «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы», «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы», «Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Республикадағы тіл туралы» Қазақстан Республикасының Заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру және ұстау бойынша білім және ғылым саласындағы уәкілетті орган ұсынған әдістемелік ұсынымдар мен нұсқаулық-әдістемелік материалдар;
педагогикалық әдеп нормалары;
еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелері, санитарлық ережелер.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
жоғары педагогикалық білім және (немесе) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі (педагогикалық) білім немесе жұмыс стажына талап қойылмай педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;
және (немесе) орта және жоғары біліктілік деңгейі болған кезде: педагог-модератор үшін - кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін - кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін - кемінде 4 жыл мамандығы бойынша жұмыс өтілі;
және (немесе) біліктілігі жоғары деңгейдегі педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі - 5 жыл.
Кәсіби құзыреттерін айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:
1) «педагог»:
эмоциялық-еркін аясы, интеллекті, көру, есту қабілеті, тірек-қимыл аппараты бұзылған білім алушыларға ұйымдастырылған оқу және түзету-дамыту қызметінің барлық түрлерінде ауысу, өзіне-өзі қызмет көрсету кезінде қолдау көрсетуге тиіс;
білім беру үрдісіне қатысушылардың түрлі нанымдары мен көзқарастарына төзімділік, мәдени алуан түрлілігіне ашықтық көрсету және инклюзивті білім беруді, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға қоғамның төзімділік қарым-қатынасын насихаттауды жүзеге асыру.
2) «педагог-модератор»:
«педагог» біліктілігіне қойылатын кәсіби құзыреті, сондай-ақ:
дамудағы ауытқуларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістерін білу;
мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бағалау дағдыларының болуы;
тәрбиешінің басшылығымен психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңестің (бұдан әрі - ПМПК), консилиумның ұсынымдарын орындау және білім беру және түзету-дамыту үрдісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру.
3) «педагог-сарапшы»:
«педагог-модератор» біліктілігіне қойылатын кәсіби құзыреті, сондай-ақ:
дамудағы ауытқуларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістерін білу;
білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бағалау дағдыларының болуы;
мұғалімнің басшылығымен ПМПК, мектеп консилиумының ұсынымдарын орындауға және білім беру және түзету-дамыту үрдісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыруға;
дамудағы бұзылуларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістерін қолдануға, психологиялық-педагогикалық тексеру нәтижелерін жүргізуге және талдауға;
білім беру бағдарламаларын бейімдеудің, білім алушының білім беру қажеттіліктеріне қарай жеке-дамытушы (мінез-құлық) бағдарламаларды әзірлеу мен іске асырудың кәсіби құзыреттеріне ие болуға;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеу, дамыту және оқыту мәселелері бойынша кеңес беру.
4) «педагог-зерттеуші»:
«педагог-сарапшы» біліктілігіне қойылатын кәсіби құзыреті, сондай-ақ:
дамудағы ауытқуларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістерін білу;
мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бағалау дағдыларының болуы;
тәрбиешінің басшылығымен ПМПК, консилиум ұсынымдарын орындау және білім беру және түзету-дамыту үрдісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мен технологиялары бойынша кәсіби құзыреттерге ие болуға;
мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында педагог-ассистенттің жұмысын үйлестіру (жеке білім беру және түзету-дамыту бағдарламаларын бейімдеу және іске асыру, ұйымдастырылған қызметтің барлық түрлерінде түзету-дамытушылық қолдау көрсету бойынша) дағдылары болуы;
педагог-ассистенттер қызметінің тиімділігіне мониторингті жүзеге асыруға;
инновациялық педагогикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, уәждемелік, диагностикалық, түзету, коммуникативтік, консультациялық, әдістемелік қызметті жүзеге асыруға, жеке білім беру және түзету-дамыту бағдарламаларын байқаудан өткізу жөніндегі жұмысты жүргізуге;
барлық деңгейдегі инклюзивті білім берудің озық тәжірибесін зерделеу және енгізу;
5) «педагог-шебер»:
«педагог-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мен технологиялары бойынша кәсіби құзыреттерге ие болуға;
педагог-ассистенттер қызметінің тиімділігіне мониторингті жүзеге асыруға;
инновациялық педагогикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, уәждемелік, диагностикалық, түзету, коммуникативтік, консультациялық, әдістемелік қызметті жүзеге асыру, жеке білім беру және түзету-дамыту бағдарламаларын байқаудан өткізу жөніндегі жұмысты жүргізу;
барлық деңгейдегі инклюзивті білім берудің озық тәжірибесін зерделеу және енгізу;
облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РУМС-та мақұлданған әдістемелік материалдардың болуы.
Жұмыс және еңбекақы төлеу шарттары: 5 күндік жұмыс аптасы. Жалақы: жұмыс өтіліне, біліктілік санатына байланысты қолданыстағы Заңнамаға сәйкес.
Объявление
о проведении конкурса на замещение вакантных
должностей педагогов
В целях ликвидации вакантных должностей педагогов КГУ «Школа-центр дополнительного образования № 29» отдела образования по городу Усть-Каменогорску управления образования Восточно-Казахстанской области проводит с 17 сентября по 03 октября 2025 года конкурс на замещение должностей:
- педагог-ассистент (1 ставка).
В конкурсе участвуют педагоги, соответствующие Типовым квалификационным характеристикам педагогов и предоставившие документы до 26 сентября 2025 года:
- заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 3 «Правил назначения на должности, освобождения от должностей первых руководителей и педагогов государственных организаций образования», совместный приказ Министра просвещения Республики Казахстан от 31 марта 2025 года № 57 и Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 31 марта 2025 года № 96;
2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);
4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;
5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
6) справку о состоянии здоровья по форме 075/у, утвержденная приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 «Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения, а также инструкций по их заполнению»;
7) справку об отсутствии динамического наблюдения больных с психическими поведенческими расстройствами;
8) справку об отсутствии динамического наблюдения наркологических больных;
9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории (при наличии);
10) для кандидатов на занятие должности педагогов английского языка сертификат о результатах сертификации по предмету или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора или педагога-эксперта, или педагога-исследователя, или педагога-мастера (при наличии) или сертификат CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, или айелтс (IELTS) – 6,5 баллов; или тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллов;
11) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложениям 12, 13;
12) рекомендательное письмо с места работы (по должности педагога), учебы.
Кандидат, при наличии, представляет дополнительную информацию, касающуюся его образования, опыта работы, профессионального уровня (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых званий, ученых степеней и степеней, научных или методических публикациях, квалификационных категорий).
Отсутствие одного из документов является основанием для возврата документов кандидату.
Требования к квалификации и должностные обязанности педагога-ассистента:
Должностные обязанности:
осуществляет психолого-педагогическое сопровождение ребенка с особыми образовательными потребностями по рекомендации психолого-медико-педагогической консультации;
принимает участие в командной оценке специалистами и педагогами с целью оценки особых образовательных потребностей у детей, а также в составлении индивидуальных образовательных и развивающих программ;
оказывает помощь детям с особыми образовательными потребностями во время организованной учебной и иной деятельности в организации образования, в случае, когда их самостоятельная деятельность ограничена по состоянию здоровья и особенностям поведения, оказывает психолого-педагогическое сопровождение;
осуществляет наблюдение и ведет сбор данных о ребенке с особыми образовательными потребностями в процессе обучения, воспитания и развивающей работы, проводит протоколирование результатов освоения образовательной программы, динамики формирования образовательных, социально-адаптивных (поведенческих) навыков и предоставляет информацию воспитателям и специалистам для мониторинга процесса обучения и социализации ребенка;
соблюдает необходимые условия безопасности жизнедеятельности и здоровья ребенка с особыми образовательными потребностями;
ведет отчетную документацию по установленной форме.
Должен знать:
Конституцию Республики Казахстан, "Конвенцию о правах ребенка", Законы Республики Казахстан "Об образовании", "О правах ребенка в Республике Казахстан", "О специальных социальных услугах", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", "О противодействии коррупции", "О языках в Республике Казахстан" и иные нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие направления и перспективы развития образования;
методические рекомендации и инструктивно-методические материалы, рекомендованные уполномоченным органом в области образования и науки по организации и содержанию психолого-педагогического сопровождения детей с особыми образовательными потребностями;
нормы педагогической этики;
основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила.
Требования к квалификации:
высшее педагогическое образование и (или) техническое и профессиональное, послесреднее (педагогическое) образование или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку без предъявления требований к стажу работы;
и (или) при наличии среднего и высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет;
и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – 5 лет.
Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
1) "педагог":
должен оказывать сопровождение обучающимся с нарушениями эмоционально-волевой сферы, интеллекта, зрения, слуха, опорно-двигательного аппарата при перемещении, самообслуживании во всех видах организованной учебной и коррекционно-развивающей деятельности;
проявлять толерантность к разным убеждениям и взглядам, открытость к культурному многообразию участников образовательного процесса и осуществляет пропаганду инклюзивного образования, в том числе толерантного отношения общества к лицам с особыми образовательными потребностями;
2) "педагог-модератор":
должен иметь профессиональные компетенции, предъявляемыми к квалификации "педагог", а также:
знать современные методы психолого-педагогической диагностики отклонений в развитии;
иметь навыки оценки образовательных потребностей, обучающихся в организациях дошкольного образования;
выполнять под руководством воспитателя рекомендации психолого-медико-педагогической консультации (далее – ПМПК), консилиума и организовать индивидуальное психолого-педагогическое сопровождение обучающихся с особыми образовательными потребностями в образовательном и коррекционно-развивающем процессе;
3) "педагог-эксперт":
должен иметь профессиональные компетенции, предъявляемыми к квалификации "педагог-модератор", а также:
знать современные методы психолого-педагогической диагностики отклонений в развитии;
иметь навыки оценки образовательных потребностей, обучающихся в организациях образования;
выполнять под руководством учителя рекомендации ПМПК, школьного консилиума и организовать индивидуальное психолого-педагогическое сопровождение обучающихся с особыми образовательными потребностями в образовательном и коррекционно-развивающем процессе;
применять методы психолого-педагогической диагностики нарушений в развитии, проводить и анализировать результаты психолого-педагогического обследования;
обладать профессиональными компетенциями адаптации образовательных программ, разработки и реализации индивидуально-развивающих (поведенческих) программ в зависимости от образовательных потребностей обучающегося;
консультировать по вопросам воспитания, развития и обучения ребенка с особыми образовательными потребностями;
4) "педагог-исследователь":
должен иметь профессиональные компетенции, предъявляемыми к квалификации "педагог-эксперт", а также:
знать современные методы психолого-педагогической диагностики отклонений в развитии;
иметь навыки оценки образовательных потребностей, обучающихся в организациях дошкольного образования;
выполнять под руководством воспитателя рекомендации ПМПК, консилиума и организовать индивидуальное психолого-педагогическое сопровождение обучающихся с особыми образовательными потребностями в образовательном и коррекционно-развивающем процессе.
обладать профессиональными компетенциями по содержанию и технологиям индивидуального психолого-педагогического сопровождения обучающихся с особыми образовательными потребностями;
иметь навыки координации работы педагога-ассистента в организации дошкольного образования (по адаптации и реализации индивидуальных образовательных и коррекционно-развивающих программ, оказания коррекционно-развивающей поддержки на всех видах организованной деятельности);
осуществлять мониторинг эффективности деятельности педагогов-ассистентов;
осуществлять мотивационную, диагностическую, коррекционную, коммуникативную, консультативную, методическую деятельность, используя инновационные педагогические и информационно-коммуникационные технологии, вести работу по апробации индивидуальных образовательных и коррекционно-развивающих программ;
изучать и внедрять передовой опыт инклюзивного образования всех уровней;
5) "педагог-мастер":
должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-исследователь", а также:
обладать профессиональными компетенциями по содержанию и технологиям индивидуального психолого-педагогического сопровождения обучающихся с особыми образовательными потребностями;
осуществлять мониторинг эффективности деятельности педагогов-ассистентов;
осуществлять мотивационную, диагностическую, коррекционную, коммуникативную, консультативную, методическую деятельность, используя инновационные педагогические и информационно-коммуникационные технологии, вести работу по апробации индивидуальных образовательных и коррекционно-развивающих программ;
изучать и внедрять передовой опыт инклюзивного образования всех уровней;
иметь методические материалы, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС.
Условия работы и оплаты труда: 5-дневная рабочая неделя. Заработная плата: в соответствии с действующим Законодательством в зависимости от стажа, квалификационной категории.