Бос лауазымына конкурс өткізу туралы хабарландыру\Объявление о проведении конкурса на вакантную должность » Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№29 қосымша білім беретін мектеп-орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение
"Школа–центр дополнительного образования №29"
акимата города Усть-Каменогорска
Приемная:
+7 (7232) 52-09-76
Бухгалтерия:
+7 (7232) 52-09-76
Версия
для слабовидящих
» » Бос лауазымына конкурс өткізу туралы хабарландыруОбъявление о проведении конкурса на вакантную должность
17
октябрь
2023

Бос лауазымына конкурс өткізу туралы хабарландыру\Объявление о проведении конкурса на вакантную должность

Бос лауазымына конкурс өткізу туралы хабарландыру


Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "№ 29 қосымша білім беретін мектеп-орталығы" КММ бос лауазымдарын жою мақсатында 2023 жылғы 17 қазаннан 01 қарашаға дейін бос лауазымдарға орналасуға конкурс өткізеді:

- педагог-ұйымдастырушы (1 мөлшерлеме).

Конкурсқа педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес келетін және 2023 жылғы 25 қазанға дейін (электрондық немесе қағаз түрінде) Өскемен қ., 070018, Менделеев к-сі, 6 мекенжайы бойынша мектептің қабылдау бөлмесіне құжаттарды ұсынған педагогтер қатысады, телефон 52-09-76, электрондық пошта мекенжайы 29mektep_oskemen@mail.kz электрондық немесе қағаз түрінде келесі құжаттар:

1) осы Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2)жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты мекен-жайы және байланыс телефондары көрсетілген-Бар болса);

4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5)еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;

7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордың немесе педагогаэксперттің, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) – 6,5 баллнемесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT)) - 60-65 балл;

11) техникалық және кәсіптікорта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскентиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде екі жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады;

12) 16-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;

13) ұзақтығы кемінде 10 минутең аз рұқсаты – 720 x 480 болатын өтілі жоқ кандидат үшін бейнепрезентация (өзін-өзі таныстыру).

Кандидат болған жағдайда оның білімінежұмыс тәжірибесінекәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыруғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беруғылыми немесе әдістемелік Жарияланымдарбіліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелеріалдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдарұсынады.

Құжаттардың біреуінің болмауы құжаттарды кандидатқа қайтару үшін негіз болып табылады.

Білім беру ұйымының педагог-ұйымдастырушысы

Лауазымдық міндеттері:

білім алушылардың, білім беру ұйымдары тәрбиеленушілерінің жас және психологиялық ерекшеліктерін, мүдделері мен қажеттіліктерін зерделейді, оларды іске асыру үшін жағдай жасайды;

дарындылықты, ақыл-ой және физикалық қабілеттерді дамытуға, жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді;

клубтардың, үйірмелердің, секциялардың, балалар бірлестіктерінің жұмысын, балалар мен ересектердің әртүрлі бірлескен қызметін, білім алушылармен, тәрбиеленушілермен жеке жұмысты, дебаттарды, мектеп Парламентін ұйымдастырады;

ғылыми-техникалық, көркем-шығармашылық, спорттық-туристік және басқа бағыттардың бірін басқарады;

қолданыстағы заңнамаға сәйкес баланың қауымдастықтарға, қоғамдық ұйымдарға қатысу құқықтарын іске асыруға ықпал етеді;

оқушылардың, тәрбиеленушілердің кештерін, мерекелерін, жорықтарын, экскурсияларын, демалыс демалысын ұйымдастырады, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің әлеуметтік маңызды бастамаларын қолдайды;

балалардың мәдени-бұқаралық іс-шараларға қатысуын ұйымдастырады;

іс-шараларды өткізу кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау үшін жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.

Білуі керек:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасының заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;

педагогикалық этика нормалары;

Педагогика және психология, физиология, гигиена, тәрбие жұмысының әдістемесі, үйірмелер, секциялар, студиялар, клубтық бірлестіктер сабақтарының бағдарламалары;

балалар ұжымдары, ұйымдары мен қауымдастықтары, еңбек заңнамасы қызметінің негіздері;

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс өтіліне талаптар қойылмай педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат немесе біліктіліктің орта деңгейіне жататын 1995 жылға дейін XI педагогикалық сыныбы бар орта мектепті бітіргені туралы құжат;

және (немесе) біліктіліктің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;

және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі-5 жыл.

Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:

1)"педагог-модератор":

"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болу тиіс, сондай-ақ:

балалармен және жасөспірімдермен диагностикалық жұмыстың ұйымдастырушылық нысандарын пайдалану;

тәрбие процесінде тұрақты оң нәтижелерді қамтамасыз ету;

әдістемелік бірлестіктердің, озық тәжірибе мектептерінің жұмысына қатысу;

2)"педагог-сарапшы":

"педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болу керек, сондай-ақ:

тәрбие жұмысын талдау әдістерін қолдану;

оларға сараланған көзқарасты ескере отырып, балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу әдістемесін өз бетінше әзірлеу;

жұмыста озық педагогикалық тәжірибені пайдалану;

3)"педагог-зерттеуші":

"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болу керек, сондай-ақ:

ғылыми-зерттеу, эксперименттік жұмыс әдістерін қолдану, жаңа педагогикалық технологияларды, мақсатты бағдарламаларды әзірлеу, оларды сынақтан өткізу бойынша жұмыс жүргізу, әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелерін әзірлеу бойынша шығармашылық топтарға жетекшілік ету;

4)"педагог-шебер":

"педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болу керек, сондай-ақ:

ғылыми-зерттеу, эксперименттік жұмыс әдістерін қолдану;

жаңа педагогикалық технологияларды, мақсатты бағдарламаларды әзірлеу;

оларды апробациялау бойынша жұмыс жүргізу;

Әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелерін әзірлеу бойынша шығармашылық топтарға жетекшілік ету;

облыстық оқу-әдістемелік кеңес пен РУМС мақұлдаған әдістемелік материалдардың болуы.

Жұмыс және жалақы шарттары: 5 күндік жұмыс аптасы. Жалақы: жұмыс өтіліне, біліктілік санатына байланысты қолданыстағы заңнамаға сәйкес.

Объявление

о проведении конкурса на вакантную должность 


В целях ликвидации вакантных должностей КГУ «Школа-центр дополнительного образования № 29» отдела образования по городу Усть-Каменогорску управления образования Восточно-Казахстанской области проводит с 17 октября по 01 ноября 2023 года конкурс на замещение вакантных должностей: 

- педагог-организатор (1 ставка).

В конкурсе участвуют педагоги, соответствующие Типовым квалификационным характеристикам педагогов и предоставившие документы до 25 октября 2023 года (в электронном или бумажном виде) в приёмную школы по адресу г. Усть-Каменогорск, 070018, ул. Менделеева, 6, телефон 52-09-76, адрес электронной почты 29mektep_oskemen@mail.kz

1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 15 к настоящим Правилам; 

2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации); 

3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии); 

4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов; 

5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии); 

6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 «Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения»; 

7) справку с психоневрологической организации; 

8) справку с наркологической организации; 

9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории (при наличии); 

10) для кандидатов на занятие должности педагогов английского языка сертификат о результатах сертификации по предмету или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора или педагогаэксперта, или педагога-исследователя, или педагога-мастера (при наличии) или сертификат CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, или айелтс (IELTS) – 6,5 балловили тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллов

11) педагоги, приступившие к педагогической деятельности в организации технического и профессионального, послесреднего образования на должности педагогов по специальным дисциплинам и мастеров производственного обучения, имеющие стаж работы на производстве по соответствующей специальности или профилю не менее двух лет освобождаются от прохождения сертификации;

12) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложению 16;

13) видеопрезентация (самопрезентация) для кандидата без стажа продолжительностью не менее 10 минут, с минимальным разрешением – 720 x 480. 

Кандидат, при наличии, представляет дополнительную информацию, касающуюся его образования, опыта работы, профессионального уровня (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых/академических степеней и званий, научных или методических публикациях, квалификационных категорий, рекомендации от руководства предыдущего места работы). 

Отсутствие одного из документов является основанием для возврата документов кандидату. 


Требования к квалификации и должностные обязанности педагога-организатора:

Должностные обязанности:

изучает возрастные и психологические особенности, интересы и потребности обучающихся, воспитанников организаций образования, создает условия для их реализации;

содействует развитию талантов, умственных и физических способностей, формированию общей культуры личности;

организует работу клубов, кружков, секций, детских объединений, разнообразную совместную деятельность детей и взрослых, индивидуальную работу с обучающимися, воспитанниками, дебаты, школьный парламент;

руководит одним из направлений: научно-техническим, художественно-творческим, спортивно-туристическим и иное;

способствует реализации прав ребенка на участие в ассоциациях, общественных организациях в соответствии с действующим законодательством;

организует вечера, праздники, походы, экскурсии, каникулярный отдых обучающихся, воспитанников, поддерживает социально значимые инициативы обучающихся, воспитанников;

организует участие детей в культурно-массовых мероприятиях;

обеспечивает создание условий для охраны жизни и здоровья детей во время проведения мероприятий.

Должен знать:

Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты по вопросам образования;

нормы педагогической этики;

педагогику и психологию, физиологию, гигиену, методику воспитательной работы, программы занятий кружков, секций, студий, клубных объединений;

основы деятельности детских коллективов, организаций и ассоциаций, трудового законодательства;

правила безопасности и охраны труда, санитарные правила и нормы.

 Требования к квалификации:

высшее и (или) послевузовское педагогическое образование или техническое и профессиональное образование по соответствующему профилю или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы;

и (или) при наличии среднего или высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора - не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя - не менее 4 лет;

и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – не менее 5 лет.

Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

1) "педагог-модератор":

должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог", а также:

пользоваться организационными формами диагностической работы с детьми и подростками;

обеспечивать устойчивые положительные результаты в воспитательном процессе;

участвовать в работе методических объединений, школ передового опыта;

2) "педагог-эксперт":

должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-модератор", а также:

пользоваться методиками анализа воспитательной работы;

самостоятельно разрабатывать методику воспитания детей и подростков с учетом дифференцированного подхода к ним;

использовать передовой педагогический опыт в работе;

3) "педагог-исследователь":

должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-эксперт", а также:

пользоваться методами научно-исследовательской, экспериментальной работы, разрабатывать новые педагогические технологии, целевые программы, вести работу по их апробации, руководить творческими группами по разработке актуальных проблем социальной педагогики;

4) "педагог-мастер":

должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-исследователь", а также:

пользоваться методами научно-исследовательской, экспериментальной работы;

разрабатывать новые педагогические технологии, целевые программы;

вести работу по их апробации;

руководить творческими группами по разработке актуальных проблем социальной педагогики;

иметь методические материалы, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС.

Условия работы и оплаты труда: 5-дневная рабочая неделя. Заработная плата: в соответствии с действующим Законодательством в зависимости от стажа, квалификационной категории.