Бос лауазымына конкурс өткізу туралы хабарландыру/Объявление о проведении конкурса на вакантную должность » Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№29 қосымша білім беретін мектеп-орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение
"Школа–центр дополнительного образования №29"
акимата города Усть-Каменогорска
Приемная:
+7 (7232) 52-09-76
Бухгалтерия:
+7 (7232) 52-09-76
Версия
для слабовидящих
» » Бос лауазымына конкурс өткізу туралы хабарландыру/Объявление о проведении конкурса на вакантную должность
22
сентябрь
2023

Бос лауазымына конкурс өткізу туралы хабарландыру/Объявление о проведении конкурса на вакантную должность

Бос лауазымына конкурс өткізу туралы хабарландыру


Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "№ 29 қосымша білім беретін мектеп-орталығы" КММ бос лауазымдарын жою мақсатында 2023 жылғы 22 қыркүйектен 09 қазанға дейін бос лауазымдарға орналасуға конкурс өткізеді:

- педагог - ассистент (2 мөлшерлеме).

- дефектолог-мұғалім (1 мөлшерлеме).

- педагог-ұйымдастырушы (1 мөлшерлеме).

Конкурсқа педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес келетін және 2023 жылғы 09 қазанға дейін (электрондық немесе қағаз түрінде) Өскемен қ., 070018, Менделеев к-сі, 6 мекенжайы бойынша мектептің қабылдау бөлмесіне құжаттарды ұсынған педагогтер қатысады, телефон 52-09-76, электрондық пошта мекенжайы 29mektep_oskemen@mail.kz электрондық немесе қағаз түрінде келесі құжаттар:

1) осы Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2)жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты мекен-жайы және байланыс телефондары көрсетілген-Бар болса);

4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5)еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;

7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордың немесе педагогаэксперттің, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) – 6,5 баллнемесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT)) - 60-65 балл;

11) техникалық және кәсіптікорта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскентиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде екі жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады;

12) 16-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;

13) ұзақтығы кемінде 10 минутең аз рұқсаты – 720 x 480 болатын өтілі жоқ кандидат үшін бейнепрезентация (өзін-өзі таныстыру).

Кандидат болған жағдайда оның білімінежұмыс тәжірибесінекәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыруғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беруғылыми немесе әдістемелік Жарияланымдарбіліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелеріалдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдарұсынады.

Құжаттардың біреуінің болмауы құжаттарды кандидатқа қайтару үшін негіз болып табылады.

Педагог-ассистенттің біліктілігіне қойылатын талаптар және лауазымдық міндеттері:

психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның ұсынымы бойынша ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;

балалардағы ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау мақсатында мамандар мен педагогтердің командалық бағалауынасондай-ақ жеке білім беру және дамыту бағдарламаларын жасауға қатысады;

білім беру ұйымдарында ұйымдастырылған оқу және өзге де қызмет кезінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға көмек көрсетедіолардың дербес қызметі денсаулық жағдайы мен мінез-құлық ерекшеліктері бойынша шектелген жағдайда психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсетеді;

оқытутәрбиелеу және дамыту жұмысы процесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бала туралы деректерді бақылауды жүзеге асырады және жинайдыбілім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелерінбілім беруәлеуметтік-бейімделу (мінез-құлықдағдыларын қалыптастыру динамикасын хаттамалауды жүргізеді және баланы оқыту және әлеуметтендіру процесін мониторингілеу үшін тәрбиешілер мен мамандарға ақпарат береді;

ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың өмірі мен денсаулығының қажетті жағдайларын сақтайды;

белгіленген нысан бойынша есепті құжаттаманы жүргізеді.

Білуі керек:

Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Бала құқықтары туралы Конвенцияны"," білім туралы"," Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы"," арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы"," Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзету арқылы қолдау туралы"," Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", " Қазақстан Республикасының Білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;

ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру және мазмұны бойынша білім және ғылым саласындағы уәкілетті орган ұсынған әдістемелік ұсынымдар мен нұсқаулық-әдістемелік материалдар;

педагогикалық этика нормалары;

еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелері, санитарлық ережелер.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс өтіліне талаптар қойылмай педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат немесе біліктіліктің орта деңгейіне жататын 1995 жылға дейін XI педагогикалық сыныбы бар орта мектепті бітіргені туралы құжат;

және (немесе) біліктіліктің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;

және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі-5 жыл.

Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:

1)"педагог":

оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің мазмұнын, оқыту және бағалау әдістемесін білуге тиіс;

білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру; білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету; білім беруді ұйымдастыру деңгейіндегі іс-шараларға қатысу; білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру; кәсіптік-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;

2)"педагог-модератор":

"педагог" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келуі, сондай-ақ: оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалануы тиіс;

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымы, аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе жеңімпаздар болуы немесе қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы тиіс;

3)"педагог-сарапшы":

"педагог-модератор" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келу, бұдан басқа: ұйымдастырылған оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгеру; кәсіптік дамудың басымдықтарын сындарлы түрде айқындау: білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің;

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға, облыс деңгейінде жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе кәсіби шеберлік конкурсының жеңімпазы немесе қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы; облыстың, елдің теледидарында трансляциялау үшін енгізілген бейне -, телесабақтарды дайындау (Бар болса);

4)"педагог-зерттеуші":

"педагог-сарапшы" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру; білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

облыс, республикалық маңызы бар қалалар мен Астана, республика деңгейінде (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін)тәжірибе жинақталсын;

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе кәсіби шеберлік конкурсының жеңімпазы немесе қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы; "Қазақстан мұғалімі" ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Үздік педагог" атағының иегері болу (бар болса);

аудан (облыстық маңызы бар қала), облыс (бар болса)деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегияларын сындарлы айқындау;

тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтер үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "Білім мазмұнын сараптаудың республикалық ғылыми-практикалық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "сарапшылардың электрондық базасына" сәйкес оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді және оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіру (бұдан әрі-білім мазмұнын сараптаудың республикалық ғылыми – практикалық орталығы) немесе техникалық және кәсіптік білім департаменті (Бар болса) жанындағы ұсынылған РУМС (бұдан әрі-ЖКО);

білім беру порталдарында орналастырылған еліміздің, Облыстың теледидарында трансляциялау үшін енгізілген бейне -, телесабақтарды дайындау (Бар болса); интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

5)"педагог-шебер":

"педагог-зерттеуші" біліктілігінің жалпы талаптарына сай болуы тиіс, сондай-ақ: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы жанындағы РУМС мақұлдаған авторлық бағдарламасы болуы тиіс.Білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болып табылсын немесе ЖКО жанындағы РУМС-қа ұсынылсын немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кірсін, оқу-әдістемелік кешендердің сарапшысы немесе WorldSkills чемпионаттарының сарапшысы немесе педагогтердің біліктілігін арттыру бойынша жаттықтырушы болып табылады;

республикалық немесе халықаралық кәсіби конкурстардың немесе олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болу немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздарын немесе жүлдегерлерін даярлау; "Қазақстан мұғалімі" ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Үздік педагог" атағының иегері (бар болса) болу; интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату; облыс, республика деңгейінде (бар болса)тәлімгерлікті жүзеге асырады және кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлайды;

республикалық білім беру мазмұнын сараптау ғылыми-практикалық орталығының "сарапшылардың электрондық базасына" сәйкес оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді және оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың немесе ЖКО кезінде ұсынылған РУМС (бар болса)құрамына кіру;

республика деңгейінде тәжірибені жинақтау, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтер үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

білім беру порталдарында орналастырылған (бар болса) еліміздің, Облыстың теледидарында трансляциялау үшін енгізілген бейне -, телесабақтар дайындау.

Жұмыс және жалақы шарттары: 5 күндік жұмыс аптасы. Жалақы: жұмыс өтіліне, біліктілік санатына байланысты қолданыстағы заңнамаға сәйкес.

Дефектолог-мұғалімнің біліктілік талаптары және лауазымдық міндеттері:

Лауазымдық міндеттері:

үлгілік оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес мүмкіндігі шектеулі балалармен жеке, топтық және кіші топтық сабақтар (сабақтар) өткізеді;

мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді және тәрбиеленушілердің ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады;

даму мүмкіндігі шектеулі балаларда психофизикалық дамудың бұзылуын жеңу үшін жеке оқу, Жеке-дамыту, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады және жеке (кіші топтық, топтық сабақтар)өткізеді;

мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;

білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;

басқа педагогтармен және мамандармен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді, білім берудегі инклюзивтілік қағидатын іске асыруға ықпал етеді;

басқа педагогтармен және мамандармен тығыз байланыста мүмкіндігі шектеулі балаларды дамыту және әлеуметтендіру жөніндегі қызметті жүзеге асырады;

тәрбиешілерге, адамдардың (балалардың) ата-аналарына және өзге де заңды өкілдеріне оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану жөнінде кеңес береді;

тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты мен үлгілік оқу бағдарламаларының талаптарына сәйкес оқытудың әртүрлі нысандарын, білім беру технологияларын, әдістерін, әдістері мен құралдарын пайдаланады;

өзінің кәсіби құзыреттілігін арттырады;

әдістемелік кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің, желілік қауымдастықтардың отырыстарына қатысады;

қоғамның ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға деген толерантты көзқарасын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізеді;

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін сақтайды;

тәрбие процесі кезеңінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.

Білуі керек:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзету арқылы қолдау туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасының заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;

өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларға арналған арнаулы әлеуметтік қызметтердің мемлекеттік стандарттары;

арнайы педагогиканы;

оқу-тәрбие процесін жобалау және ұйымдастыру негіздері;

арнайы білім беру саласындағы жаңа жетістіктер;

педагогикалық этика нормалары;

еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелері, санитарлық ережелер.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

"Арнайы білім" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе жұмыс өтіліне талаптар қойылмай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;

және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған кезде: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог – зерттеуші үшін кемінде 4 жыл мамандығы бойынша жұмыс өтілі;

және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін мамандық бойынша жұмыс өтілі – кемінде 5 жыл.

Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:

1)"педагог":

дамудағы ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған балалардың дамуы мен жай-күйін диагностикалау, психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін қолдануға тиіс;

арнайы мектепке дейінгі білім беру саласында инновациялық педагогикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, мотивациялық, диагностикалық, дамытушылық, коммуникативтік және әдістемелік қызметті жүзеге асыру;

дефектологияның заманауи әдістерін қолданыңыз;

білім беру ұйымының әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысу;

балалардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

балалардың жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу, балалардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын пайдалану, цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;

2)"педагог – модератор":

"педагог" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келуі тиіс, сондай-ақ:

оқушылардың дамуындағы ауытқуларды диагностикалау мен түзетудің заманауи әдістерін қолдану, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау;

3)"педагог – сарапшы":

"педагог-модератор" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес болу керек, сондай-ақ:

балалардың дамуындағы ауытқулардың алдын алу және түзету әдістерін қолдануы тиіс;

ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтастықты қамтамасыз ету;

инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеу және енгізу;

ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын пайдалану, тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби дамудың басымдықтарын айқындау: білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;

4)"педагог-зерттеуші":

"педагог – сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

дефектологиялық ғылымның соңғы жетістіктерін пайдалану керек;

арнайы педагогика және психология;

оқушылардың қажеттіліктері мен психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау қағидаларын сақтай отырып, оқытудың инновациялық технологияларын, әдістері мен тәсілдерін қолдану керек;

қызмет бағыты бойынша басқа ұйымдармен өзара іс-қимылды қамтамасыз ету;

облыс деңгейінде қызмет бағыты бойынша әдістемелік әзірлемелердің болуы;

облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибе жинақтау үшін тәлімгерлікті жүзеге асыру, бағалау құралдарын әзірлеу және зерттеу дағдыларын пайдалану;

психологиялық-педагогикалық басылымдарда жарияланымдардың болуы;

"педагог-шебер":

"педагог-зерттеуші" біліктілігінің жалпы талаптарына сай болуы тиіс, сондай-ақ:

арнайы педагогиканың жаңа жетістіктерін енгізу;

педагогикалық зерттеудің негізгі әдіснамалық принциптерін басшылыққа ала отырып, өзінің кәсіби қызметінің рефлексиясын жүзеге асыру;

кәсіби даму траекториясына сәйкес өзін-өзі оқыту дағдыларына ие болу;

авторлық бағдарламаның болуы немесе облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РУМС мақұлданған жарияланған бағдарламалардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болуы;

облыс деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асыру және әлеуметтік педагогтердің кәсіптік қоғамдастығы желісін дамытуды жоспарлау, білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіптік конкурстарға қатысушы болу.

Жұмыс және жалақы шарттары: 5 күндік жұмыс аптасы, аптасына 36 сағат. Жалақы: жұмыс өтіліне, біліктілік санатына байланысты қолданыстағы заңнамаға сәйкес.


Білім беру ұйымының педагог-ұйымдастырушысы

Лауазымдық міндеттері:

білім алушылардың, білім беру ұйымдары тәрбиеленушілерінің жас және психологиялық ерекшеліктерін, мүдделері мен қажеттіліктерін зерделейді, оларды іске асыру үшін жағдай жасайды;

дарындылықты, ақыл-ой және физикалық қабілеттерді дамытуға, жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді;

клубтардың, үйірмелердің, секциялардың, балалар бірлестіктерінің жұмысын, балалар мен ересектердің әртүрлі бірлескен қызметін, білім алушылармен, тәрбиеленушілермен жеке жұмысты, дебаттарды, мектеп Парламентін ұйымдастырады;

ғылыми-техникалық, көркем-шығармашылық, спорттық-туристік және басқа бағыттардың бірін басқарады;

қолданыстағы заңнамаға сәйкес баланың қауымдастықтарға, қоғамдық ұйымдарға қатысу құқықтарын іске асыруға ықпал етеді;

оқушылардың, тәрбиеленушілердің кештерін, мерекелерін, жорықтарын, экскурсияларын, демалыс демалысын ұйымдастырады, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің әлеуметтік маңызды бастамаларын қолдайды;

балалардың мәдени-бұқаралық іс-шараларға қатысуын ұйымдастырады;

іс-шараларды өткізу кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау үшін жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.

Білуі керек:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасының заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;

педагогикалық этика нормалары;

Педагогика және психология, физиология, гигиена, тәрбие жұмысының әдістемесі, үйірмелер, секциялар, студиялар, клубтық бірлестіктер сабақтарының бағдарламалары;

балалар ұжымдары, ұйымдары мен қауымдастықтары, еңбек заңнамасы қызметінің негіздері;

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс өтіліне талаптар қойылмай педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат немесе біліктіліктің орта деңгейіне жататын 1995 жылға дейін XI педагогикалық сыныбы бар орта мектепті бітіргені туралы құжат;

және (немесе) біліктіліктің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;

және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі-5 жыл.

Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:

1)"педагог-модератор":

"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болу тиіс, сондай-ақ:

балалармен және жасөспірімдермен диагностикалық жұмыстың ұйымдастырушылық нысандарын пайдалану;

тәрбие процесінде тұрақты оң нәтижелерді қамтамасыз ету;

әдістемелік бірлестіктердің, озық тәжірибе мектептерінің жұмысына қатысу;

2)"педагог-сарапшы":

"педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болу керек, сондай-ақ:

тәрбие жұмысын талдау әдістерін қолдану;

оларға сараланған көзқарасты ескере отырып, балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу әдістемесін өз бетінше әзірлеу;

жұмыста озық педагогикалық тәжірибені пайдалану;

3)"педагог-зерттеуші":

"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болу керек, сондай-ақ:

ғылыми-зерттеу, эксперименттік жұмыс әдістерін қолдану, жаңа педагогикалық технологияларды, мақсатты бағдарламаларды әзірлеу, оларды сынақтан өткізу бойынша жұмыс жүргізу, әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелерін әзірлеу бойынша шығармашылық топтарға жетекшілік ету;

4)"педагог-шебер":

"педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болу керек, сондай-ақ:

ғылыми-зерттеу, эксперименттік жұмыс әдістерін қолдану;

жаңа педагогикалық технологияларды, мақсатты бағдарламаларды әзірлеу;

оларды апробациялау бойынша жұмыс жүргізу;

Әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелерін әзірлеу бойынша шығармашылық топтарға жетекшілік ету;

облыстық оқу-әдістемелік кеңес пен РУМС мақұлдаған әдістемелік материалдардың болуы.

Жұмыс және жалақы шарттары: 5 күндік жұмыс аптасы. Жалақы: жұмыс өтіліне, біліктілік санатына байланысты қолданыстағы заңнамаға сәйкес.

Объявление

о проведении конкурса на вакантную должность 


В целях ликвидации вакантных должностей КГУ «Школа-центр дополнительного образования № 29» отдела образования по городу Усть-Каменогорску управления образования Восточно-Казахстанской области проводит с 22 сентября по 09 октября 2023 года конкурс на замещение вакантных должностей: 

- педагог - ассистент (2 ставки);

- учитель-дефектолог (1 ставка);

- педагог-организатор (1 ставка).

В конкурсе участвуют педагоги, соответствующие Типовым квалификационным характеристикам педагогов и предоставившие документы до 02 октября 2023 года (в электронном или бумажном виде) в приёмную школы по адресу г. Усть-Каменогорск, 070018, ул. Менделеева, 6, телефон 52-09-76, адрес электронной почты 29mektep_oskemen@mail.kz

1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 15 к настоящим Правилам; 

2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации); 

3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии); 

4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов; 

5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии); 

6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 «Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения»; 

7) справку с психоневрологической организации; 

8) справку с наркологической организации; 

9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории (при наличии); 

10) для кандидатов на занятие должности педагогов английского языка сертификат о результатах сертификации по предмету или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора или педагогаэксперта, или педагога-исследователя, или педагога-мастера (при наличии) или сертификат CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, или айелтс (IELTS) – 6,5 балловили тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллов

11) педагоги, приступившие к педагогической деятельности в организации технического и профессионального, послесреднего образования на должности педагогов по специальным дисциплинам и мастеров производственного обучения, имеющие стаж работы на производстве по соответствующей специальности или профилю не менее двух лет освобождаются от прохождения сертификации;

12) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложению 16;

13) видеопрезентация (самопрезентация) для кандидата без стажа продолжительностью не менее 10 минут, с минимальным разрешением – 720 x 480. 

Кандидат, при наличии, представляет дополнительную информацию, касающуюся его образования, опыта работы, профессионального уровня (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых/академических степеней и званий, научных или методических публикациях, квалификационных категорий, рекомендации от руководства предыдущего места работы). 

Отсутствие одного из документов является основанием для возврата документов кандидату. 


Требования к квалификации и должностные обязанности педагога-ассистента:

Должностные обязанности:

осуществляет психолого-педагогическое сопровождение ребенка с особыми образовательными потребностями по рекомендации психолого-медико-педагогической консультации;

принимает участие в командной оценке специалистами и педагогами с целью оценки особых образовательных потребностей у детей, а также в составлении индивидуальных образовательных и развивающих программ;

оказывает помощь детям с особыми образовательными потребностями во время организованной учебной и иной деятельности в организации образования, в случае, когда их самостоятельная деятельность ограничена по состоянию здоровья и особенностям поведения, оказывает психолого-педагогическое сопровождение;

осуществляет наблюдение и ведет сбор данных о ребенке с особыми образовательными потребностями в процессе обучения, воспитания и развивающей работы, проводит протоколирование результатов освоения образовательной программы, динамики формирования образовательных, социально-адаптивных (поведенческих) навыков и предоставляет информацию воспитателям и специалистам для мониторинга процесса обучения и социализации ребенка;

соблюдает необходимые условия безопасности жизнедеятельности и здоровья ребенка с особыми образовательными потребностями;

ведет отчетную документацию по установленной форме.

      Должен знать:

Конституцию Республики Казахстан, "Конвенцию о правах ребенка", Законы Республики Казахстан "Об образовании", "О правах ребенка в Республике Казахстан", "О специальных социальных услугах", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", "О противодействии коррупции", "О языках в Республике Казахстан" и иные нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие направления и перспективы развития образования;

методические рекомендации и инструктивно-методические материалы, рекомендованные уполномоченным органом в области образования и науки по организации и содержанию психолого-педагогического сопровождения детей с особыми образовательными потребностями;

нормы педагогической этики;

основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила.

Требования к квалификации:

      высшее педагогическое образование и (или) техническое и профессиональное, послесреднее (педагогическое) образование или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку без предъявления требований к стажу работы;

      и (или) при наличии среднего и высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет;

      и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – 5 лет.

Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

      1) "педагог":

должен оказывать сопровождение обучающимся с нарушениями эмоционально-волевой сферы, интеллекта, зрения, слуха, опорно-двигательного аппарата при перемещении, самообслуживании во всех видах организованной учебной и коррекционно-развивающей деятельности;

проявлять толерантность к разным убеждениям и взглядам, открытость к культурному многообразию участников образовательного процесса и осуществляет пропаганду инклюзивного образования, в том числе толерантного отношения общества к лицам с особыми образовательными потребностями;

      2) "педагог-модератор":

должен иметь профессиональные компетенции, предъявляемыми к квалификации "педагог", а также:

знать современные методы психолого-педагогической диагностики отклонений в развитии;

иметь навыки оценки образовательных потребностей, обучающихся в организациях дошкольного образования;

выполнять под руководством воспитателя рекомендации психолого-медико-педагогической консультации (далее – ПМПК), консилиума и организовать индивидуальное психолого-педагогическое сопровождение обучающихся с особыми образовательными потребностями в образовательном и коррекционно-развивающем процессе;

      3) "педагог-эксперт":

должен иметь профессиональные компетенции, предъявляемыми к квалификации "педагог-модератор", а также:

знать современные методы психолого-педагогической диагностики отклонений в развитии;

иметь навыки оценки образовательных потребностей, обучающихся в организациях образования;

выполнять под руководством учителя рекомендации ПМПК, школьного консилиума и организовать индивидуальное психолого-педагогическое сопровождение обучающихся с особыми образовательными потребностями в образовательном и коррекционно-развивающем процессе;

применять методы психолого-педагогической диагностики нарушений в развитии, проводить и анализировать результаты психолого-педагогического обследования;

обладать профессиональными компетенциями адаптации образовательных программ, разработки и реализации индивидуально-развивающих (поведенческих) программ в зависимости от образовательных потребностей обучающегося;

консультировать по вопросам воспитания, развития и обучения ребенка с особыми образовательными потребностями;

      4) "педагог-исследователь":

должен иметь профессиональные компетенции, предъявляемыми к квалификации "педагог-эксперт", а также:

знать современные методы психолого-педагогической диагностики отклонений в развитии;

иметь навыки оценки образовательных потребностей, обучающихся в организациях дошкольного образования;

выполнять под руководством воспитателя рекомендации ПМПК, консилиума и организовать индивидуальное психолого-педагогическое сопровождение обучающихся с особыми образовательными потребностями в образовательном и коррекционно-развивающем процессе.

обладать профессиональными компетенциями по содержанию и технологиям индивидуального психолого-педагогического сопровождения обучающихся с особыми образовательными потребностями;

иметь навыки координации работы педагога-ассистента в организации дошкольного образования (по адаптации и реализации индивидуальных образовательных и коррекционно-развивающих программ, оказания коррекционно-развивающей поддержки на всех видах организованной деятельности);

осуществлять мониторинг эффективности деятельности педагогов-ассистентов;

осуществлять мотивационную, диагностическую, коррекционную, коммуникативную, консультативную, методическую деятельность, используя инновационные педагогические и информационно-коммуникационные технологии, вести работу по апробации индивидуальных образовательных и коррекционно-развивающих программ;

изучать и внедрять передовой опыт инклюзивного образования всех уровней;

      5) "педагог-мастер":

должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-исследователь", а также:

обладать профессиональными компетенциями по содержанию и технологиям индивидуального психолого-педагогического сопровождения обучающихся с особыми образовательными потребностями;

осуществлять мониторинг эффективности деятельности педагогов-ассистентов;

осуществлять мотивационную, диагностическую, коррекционную, коммуникативную, консультативную, методическую деятельность, используя инновационные педагогические и информационно-коммуникационные технологии, вести работу по апробации индивидуальных образовательных и коррекционно-развивающих программ;

изучать и внедрять передовой опыт инклюзивного образования всех уровней;

иметь методические материалы, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС.

Условия работы и оплаты труда: 5-дневная рабочая неделя. Заработная плата: в соответствии с действующим Законодательством в зависимости от стажа, квалификационной категории. 


Требования к квалификации и должностные обязанности учитель-дефектолог:

Должностные обязанности:

проводит индивидуальные, групповые и подгрупповые занятия (уроки) с детьми с ограниченными возможностями в соответствии с типовыми учебными планами и программами;

проводит специальное педагогическое обследование детей с ограниченными возможностями и осуществляет оценку особых образовательных потребностей воспитанников;

для преодоления нарушений психофизического развития у детей с ограниченными возможностями в развитии разрабатывает и реализует индивидуальные учебные, индивидуально-развивающие, коррекционно-развивающие программы и проводит индивидуальные (подгрупповые, групповые занятия);

оказывает специальную психолого-педагогическую поддержку детям с ограниченными возможностями;

осуществляет психолого-педагогическое сопровождение детей с особыми образовательными потребностями в организациях образования;

обеспечивает взаимодействие с другими педагогами и специалистами, способствует реализации принципа инклюзивности в образовании;

в тесном контакте с другими педагогами и специалистами осуществляет деятельность по развитию и социализации детей с ограниченными возможностями;

консультирует воспитателей, родителей лиц (детей) и иных законных представителей по применению специальных методов и приемов обучения и воспитания;

способствует формированию общей культуры личности, использует разнообразные формы, образовательные технологии, приемы, методы и средства обучения в соответствии с требованиями государственного общеобязательного стандарта образования и типовых учебных программ;

повышает свою профессиональную компетентность;

участвует в заседаниях методических советов, методических объединений, сетевых сообществ;

проводит работу по формированию толерантного отношения общества к лицам с особыми образовательными потребностями;

соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;

обеспечивает охрану жизни, здоровья и прав детей в период воспитательного процесса.

Должен знать:

Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие направления и перспективы развития образования;

государственные стандарты специальных социальных услуг для детей, оказавшихся в трудной жизненной ситуации;

специальную педагогику;

основы проектирования и организации учебно-воспитательного процесса;

 новейшие достижения в области специального образования;

нормы педагогической этики;

основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила.

Требования к квалификации:

высшее и (или) послевузовское педагогическое образование по направлению "Специальное образование" или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы;

и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет;

и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – не менее 5 лет.

Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

1) "педагог":

должен пользоваться методами диагностики развития и состояния детей, психолого-педагогической поддержки, направленных на максимальную коррекцию отклонений в развитии;

осуществлять мотивационную, диагностическую, развивающую, коммуникативную и методическую деятельность, используя инновационные педагогические и информационно-коммуникационные технологии в области специального дошкольного образования;

пользоваться современными методами дефектологии;

принимать участие в работе методических объединений организации образования;

планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей детей;

способствовать формированию общей культуры детей и его социализации, принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования, осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей детей, пользоваться навыками профессионально-педагогического диалога, применять цифровые образовательные ресурсы;

2) "педагог – модератор":

должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог", а также:

использовать современные методы диагностики и коррекции отклонений в развитии воспитанников, обобщать опыт на уровне организации образования;

3) "педагог – эксперт":

должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог – модератор", а также:

использовать методы и приемы предупреждения и исправления отклонений в развитии детей;

обеспечивать сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;

изучать и внедрять инновационный педагогический опыт;

пользоваться навыками анализа организованной учебной деятельности, осуществлять наставничество и определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования, обобщать опыт на уровне района/города;

4) "педагог-исследователь":

должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог – эксперт", а также:

использовать новейшие достижения дефектологической науки;

специальной педагогики и психологии;

применять инновационные технологии, методы и приемы обучения, учитывая потребности и психолого-физиологические особенности воспитанников, с соблюдением правил безопасности и охраны труда;

обеспечивать взаимодействие с другими организациями по направлению деятельности;

иметь методические разработки по направлению деятельности на уровне области;

пользоваться навыками исследования занятия и разработки инструментов оценивания, осуществлять наставничество обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы;

иметь публикации в психолого-педагогических изданиях;

"педагог-мастер":

должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог – исследователь", а также:

внедрять новейшие достижения специальной педагогики;

осуществлять рефлексию своей профессиональной деятельности, руководствуясь основными методологическими принципами педагогического исследования;

обладать навыками самообучения в соответствии с траекторией профессионального развития;

иметь авторскую программу или являться автором (соавтором) изданных программ, учебно-методических пособий, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС;

осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества социальных педагогов на уровне области, являться участником республиканских и международных профессиональных конкурсов, утвержденных уполномоченным органом в области образования.

Условия работы и оплаты труда: 5-дневная рабочая неделя, 36 часов в неделю. Заработная плата: в соответствии с действующим Законодательством в зависимости от стажа, квалификационной категории. 


Педагог-организатор организации образования

Должностные обязанности:

изучает возрастные и психологические особенности, интересы и потребности обучающихся, воспитанников организаций образования, создает условия для их реализации;

содействует развитию талантов, умственных и физических способностей, формированию общей культуры личности;

организует работу клубов, кружков, секций, детских объединений, разнообразную совместную деятельность детей и взрослых, индивидуальную работу с обучающимися, воспитанниками, дебаты, школьный парламент;

руководит одним из направлений: научно-техническим, художественно-творческим, спортивно-туристическим и иное;

способствует реализации прав ребенка на участие в ассоциациях, общественных организациях в соответствии с действующим законодательством;

организует вечера, праздники, походы, экскурсии, каникулярный отдых обучающихся, воспитанников, поддерживает социально значимые инициативы обучающихся, воспитанников;

организует участие детей в культурно-массовых мероприятиях;

обеспечивает создание условий для охраны жизни и здоровья детей во время проведения мероприятий.

Должен знать:

Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции" и иные нормативные правовые акты по вопросам образования;

нормы педагогической этики;

педагогику и психологию, физиологию, гигиену, методику воспитательной работы, программы занятий кружков, секций, студий, клубных объединений;

основы деятельности детских коллективов, организаций и ассоциаций, трудового законодательства;

правила безопасности и охраны труда, санитарные правила и нормы.

 Требования к квалификации:

высшее и (или) послевузовское педагогическое образование или техническое и профессиональное образование по соответствующему профилю или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы;

и (или) при наличии среднего или высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора - не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя - не менее 4 лет;

и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – не менее 5 лет.

Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

1) "педагог-модератор":

должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог", а также:

пользоваться организационными формами диагностической работы с детьми и подростками;

обеспечивать устойчивые положительные результаты в воспитательном процессе;

участвовать в работе методических объединений, школ передового опыта;

2) "педагог-эксперт":

должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-модератор", а также:

пользоваться методиками анализа воспитательной работы;

самостоятельно разрабатывать методику воспитания детей и подростков с учетом дифференцированного подхода к ним;

использовать передовой педагогический опыт в работе;

3) "педагог-исследователь":

должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-эксперт", а также:

пользоваться методами научно-исследовательской, экспериментальной работы, разрабатывать новые педагогические технологии, целевые программы, вести работу по их апробации, руководить творческими группами по разработке актуальных проблем социальной педагогики;

4) "педагог-мастер":

должен отвечать требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-исследователь", а также:

пользоваться методами научно-исследовательской, экспериментальной работы;

разрабатывать новые педагогические технологии, целевые программы;

вести работу по их апробации;

руководить творческими группами по разработке актуальных проблем социальной педагогики;

иметь методические материалы, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС.

Условия работы и оплаты труда: 5-дневная рабочая неделя. Заработная плата: в соответствии с действующим Законодательством в зависимости от стажа, квалификационной категории.